בספטמבר זה יגיע: משחק וידיאו המבוסס על שירי הביטלס

החברה הבריטית אפל (לא יצרנית נגני ה-iPod וה-iPhone), שמטפלת בענייני הלהקה, תשיק את "The Beatles: Rock Band" במחיר של 59.99 דולרים ● כלי נגינה דומים לאלה ששימשו את חברי הלהקה יוצעו תמורת סכום נוסף של 99.99 דולרים ● המשחק יושק ב-9 בספטמבר, מאחר שחברי הלהקה אהבו את הספרה תשע

מעריצי הביטלס שתמיד חלמו לשיר עם ג'ון ופול, או לנגן עם ג'ורג' ורינגו, יוכלו לעשות זאת ב-9 בספטמבר – כשמשחק הווידיאו המיוחל של הביטלס יגיע סוף סוף למדפי החנויות.

חברת אפל הבריטית (שמטפלת בענייניה של הביטלס, ולא החברה האמריקנית שמייצרת את נגני ה-iPod ומכשירי ה-iPhone) ורשת MTV של חברת ויאקום, הכריזו בסוף השבוע על תאריך השחרור של המשחק ועל מחירו – 59.99 דולרים. כלי נגינה דומים לאלה ששימשו את חברי הלהקה יוצעו תמורת סכום נוסף של 99.99 דולרים.

המשחק ייקרא "The Beatles: Rock Band" ויופיע במקביל בצפון אמריקה, באירופה ובניו-זילנד. תאריך ההשקה נבחר בשל החשיבות שייחסו חברי הלהקה לספרה תשע. המשחק יתבסס על המשחק המצליח Rock Band של MTV, ויאפשר למעריצים "לאחוז בגיטרה, בס, מיקרופון או תופים, לחוות את שירי הביטלס ולצאת למסע לאורך המורשת וההתפתחות של הלהקה", נכתב בהודעה שפרסמו החברות.

המשחק החדש יוצע עבור קונסולות Xbox 360 של מיקרוסופט, פלייסטיישן 3 של סוני ו-Wii של נינטנדו. ניתן יהיה להשתמש גם בכלי הנגינה המקוריים של גרסאות המשחק הנוכחיות. מאז ההודעה המקורית שפורסמה באוקטובר, נודעו עד כה רק פרטים מעטים על המשחק – ורשימת השירים שייכללו בו עדיין לא נמסרה.

The Beatles: Rock Band אמור להיות החדירה הראשונה של הלהקה לעולם של המוזיקה הדיגיטלית. שירי הביטלס עדיין לא מוצעים בחנות iTunes של חברת אפל האמריקנית, למשל, משום שחברי הלהקה שעדיין בחיים וקרובי המשפחה של חברי הלהקה שהלכו לעולמם משגיחים בקפידה על הפצת המוזיקה ומסרבים לכך. זאת, בניגוד לאגדות רוק אחרות – דוגמת אירוסמית', האבנים המתגלגלות או AC/DC – שיצירותיהן מוצעות ברשת ושולבו גם במשחקי וידיאו דוגמת Rock Band או Guitar Hero של Activision Blizzard.

עד כה נמכרו למעלה מ-600 מיליון אלבומים של הביטלס ברחבי העולם. האלבום האחרון שהוקלט יחדיו על ידי כל חברי הלהקה הוא "Abbey Road". לעומת זאת, האלבום האחרון של הביטלס שהופץ היה "Let it Be" שהוקלט לפניו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים