"2021 – שנת מפנה בעולם הענן במגזר הממשלתי"

הלית איתן, סמנכ''לית חטיבת השותפים של מיקרוסופט ישראל, ומיכאל חיון, מנהל חטיבת מיקרוסופט בנס, מספרים כיצד פתרונות הענן של מיקרוסופט סייעו לארגונים רבים בשנת הקורונה ומביטים קדימה אל העתיד

מיכאל חיון, מנהל חטיבת מיקרוסופט בנס, והלית איתן, סמנכ''לית חטיבת השותפים של מיקרוסופט ישראל. צילומים: יח"צ

"הכל כבר נאמר על 2020, אך ההיבט החיובי בשנה הסוערת הזו היה ההאצה של תהליכי הדיגיטל בקרב כלל הארגונים. המגיפה הזיזה את הגבינה לארגונים ולמשתמשים, וגרמה להם לחשוב מחוץ לקופסה ולטפל בתפעול ה-IT בצורה מעט שונה – לטובת עבודה מרחוק ועבור לקוחות הקצה. סייענו לעשרות רבות של ארגונים לצלוח את השנה הזו בעזרת פתרונות הענן של מיקרוסופט", אמר מיכאל חיון, מנהל חטיבת מיקרוסופט בנס.

"החל ממרץ 2020", אמר, "האצנו בארגונים פעילויות מבוססות הענן של מיקרוסופט, מהתקנת מערכות בענן, דרך הטמעת פתרונות שיתופיות של Teams וכלה בפרויקטים מורכבים יותר. בארץ ובעולם הענן המשיך לצבור תאוצה והיה יותר ביקוש מלקוחות האנטרפרייז לפתרונות אג'יליים, המסייעים בקיצור טווחי הגעה ללקוחות הסופיים, העובדים – או לקוחות הקצה". חיון הסביר ש-"כך עברנו תהליך ארוך וממושך, במסגרתו השקענו משאבים רבים חוצי חברה. הכשרנו עשרות מומחים בכלל עולמות הענן וב-2018 רכשנו את Clouding Now, שפועלת בשכבת הארכיטקטורה והתשתיות בעננים הציבוריים". לדבריו, "קיבלנו ממיקרוסופט הסמכת Expert MSP, כחלק משיתוף פעולה הדוק וארוך טווח שיש לנו עם הענקית מרדמונד. השקענו משאבים רבים להיות מובילי שוק בעולמות הענן והאבטחה של מיקרוסופט, ואנו מנהלים עבור לקוחותינו סביבות מיקרוסופט רבות, כולל בענן שלה. עם הקמת הדטה סנטר הייעודי לענן של מיקרוסופט בישראל, וההתקדמות של מכרז נימבוס לענן הממשלתי, אני מעריך ש-2021 תהיה שנת מפנה בעולם הענן בקרב המגזר הממשלתי ושאר ארגונים הנתונים לפיקוח רגולטורי.
ארגונים, שמאד חוששים לעבור לענן עקב החשיפה לאירועי סייבר, מבינים ששחקניות הענן הגלובליות, ומיקרוסופט בראשן, יודעות להגן על הענן טוב יותר מהארגון עצמו. השקענו רבות בהגנת הסייבר בענן, וזה חלק מהשירות הכולל שאנו מציעים לארגונים. כי האבטחה קריטית בכל פרויקט הנוגע לענן", סיכם חיון. "האתגר הגדול ביותר של המנמ"ר ל-2021, הוא לאפשר לארגון להמשיך לעבוד. אני מעריך שהפעילות שלנו בעולמות מיקרוסופט תצמח מהותית השנה. עוד לא ראינו את קצה הפוטנציאל מהגירת הארגונים לענן".

הסמכת MS Expert Azure Managed Services Partner ל-נס

הסמכת MS Expert Azure Managed Services Partner ל-נס

"ההסמכה החדשה של נס – הגבוהה ביותר לשותפי מיקרוסופט בתחום הענן" 

הלית איתן, סמנכ"לית חטיבת השותפים במיקרוסופט ישראל, אמרה כי "רשת השותפים החזקה שלנו, בארץ ובעולם, היא הזרוע הביצועית שלנו, שמלווה ארגונים בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית. שנים רבות נס ומיקרוסופט משתפות פעולה בהצלחה רבה. ההסמכה החדשה של נס, MS Expert Azure Managed Services Partner היא הגבוהה ביותר של מיקרוסופט לשותפיה בתחום הענן, וניתנה למספר מועט של שותפים. ההסמכה מאשרת לנס לקבל עדיפות וגישה נרחבת למשאבי הידע, הניסיון והתמיכה שלנו. נס הוכיחה לאורך זמן את יכולתה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שלנו, ואת יכולותיה בניהול סביבות לקוח בענן, עם שירותי הגירה, אוטומציה, תמיכה, ניטור ואופטימיזציה, ועמידה בתקנים, חוקים ורגולציות. כך, מומחי נס מביאים לארגונים את הערך במערכות הענן שלנו".

"שיתוף הפעולה בין נס למיקרוסופט", סיכמה איתן, "מקבל משנה תוקף, גם על רקע הקמתו הצפויה של הדטה סנטר של מיקרוסופט, שיספק למשק הישראלי כוח מחשוב מתקדם, יאפשר פיתוח ושימוש בטכנולוגיות קצה, שלא היו זמינות בצורה נרחבת עד כה, ומעל לכל – יוסיף שכבת הגנה רחבת היקף למשק כולו.
הענן הציבורי מציע יתרונות משמעותיים לארגונים, גדולים כקטנים, שמאפשרים להם לממש את מטרותיהם ויעדיהם העסקיים – מפשטות ובגמישות בשימוש, דרך גישה למגוון עצום של שירותים, ובלא צורך מקדים בהשקעה בחומרה או ברכישת רישיונות. החיבור לנס מאפשר לנו להגדיל את היצע הפתרונות ההיקפיים והמאובטחים – מרישוי ועד תכנון צרכים, פתרונות ויישום – עם ניהול מרכזי ממקום אחד, גמישות ואג'יליות גבוהה לארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים