כרמלה אבנר, הממונה על התיקשוב הממשלתי, התפטרה מתפקידה

אבנר תעזוב בקרוב את משרד האוצר, בעקבות החלטת הממשלה לא להעניק למערך התיקשוב מעמד של יחידת סמך ממשלתית ובשל אי הקצאת המשאבים הנדרשים לתפעול היחידה ● לאנשים ומחשבים נודע, כי בעקבות חילופי השלטון התכחשו במשרד האוצר לשורה של הבטחות שניתנו לאבנר בכתב ובע"פ, כולל סיכומים שעסקו בתנאי השכר שלה

כרמלה אבנר, הממונה על התיקשוב הממשלתי, הודיעה אמש (ד') לשר האוצר, יאיר לפיד, על התפטרותה. אבנר אמרה, כי בתום שנתיים בהן הניחה את התשתית להקמת מערך התיקשוב הממשלתי, היא הגיעה למסקנה כי לא תוכל להמשיך בתפקידה יותר. זאת, בעקבות החלטת הממשלה שלא להעניק למערך התיקשוב מעמד של יחידת סמך ממשלתית ובשל אי הקצאת המשאבים הנדרשים לתפעול היחידה.

לאנשים ומחשבים נודע, כי בעקבות חילופי השלטון התכחשו במשרד האוצר לשורה של הבטחות שניתנו לאבנר בכתב ובע"פ, כולל סיכומים שעסקו בתנאי השכר שלה. אולם, המחלוקת העיקרית בין הצדדים, שהובילה בסופו של דבר להתפטרותה של אבנר, היתה סביב סוגיית יחידת הסמך. השר לפיד קיבל את התפטרותה של אבנר. טרם סוכם מתי היא תפרוש.

כרמלה אבנר הגיעה למערך התיקשוב הממשלתי לפני כשלוש שנים, כמנהלת ממשל זמין. כשנתיים לאחר מכן, במהלך היסטורי, מונתה לממונה על התיקשוב הממשלתי – ולמעשה למנמ"רית הממשלתית הראשונה. היא הובאה למשרד האוצר על ידי חיים שני – מנכ"ל המשרד לשעבר, וד"ר יובל שטייניץ, השר הקודם.

אבנר אמרה בתגובה, כי "אני חשה סיפוק לאחר שסיימתי את הקמת תשתית אגף התיקשוב הממשלתי, על פי החלטת הממשלה ובהתאם לאתגרים שהוצבו בפניי".

תגובות

(8)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יובל

    בכדי לתקן את המחשוב הממשלתי צריך אדם ישר, מקצועי ובעל סמכות עליונה... כל מה שבמדינה לא רוצים שיהיה... מה יעשו עם כל המנהלים הווירטואליים בגופי הממשל? כאשר ליתר על פרנסת חברות כ"א וחברות תוכנה סוג ג...

  2. משה

    היא הסתכסכה עם כל הגורמים במערכת. לא פלא שהראו לה את הדרך החוצה

  3. אחד שיודע

    די למלעיזים. בנתה והשקיעה. עבדה מכל הנשמה!

  4. בועז

    קשה לתקן את החורבן שהשאיר טל הרמתי.

  5. אנונימי

    בתור אחד שעבד איכשהו תחתיה יש לי רק דבר אחד להגיד "ברוך השם". אחרי שעשתה בלאגן במשרדים ואחרי שהוציא מלא כסף לשפץ את המשרד היא עוזבת. כל הכבוד לך !

  6. דין

    אני מקווה מאוד שמשרד האוצר יציע את התפקיד לטל הרמתי

  7. אופיר

    לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא.................

אירועים קרובים