אוויה השיקה סדרה חדשה של טלפונים מבוססי SIP

מדובר בטלפונים לשיחות ועידה בסטנדרט פתוח, שמיועדים לספקי שירות ● מוצר הדגל של הסדרה פותח בישראל

אחד המכשירים של אוויה בסדרה החדשה. מקור: יח"צ

אוויה (Avaya) השיקה סדרה חדשה של טלפונים שולחניים וטלפונים לשיחות ועידה מבוססי SIP בסטנדרט פתוח לספקי שירות, בשיתוף עם BroadSoft. הם כוללים יכולת פעולה הדדית עם פלטפורמת BroadSoft BroadWorks.

הטלפונים החדשים מהווים נקודות קצה שמתאימות למגוון רחב של פלטפורמות סטנדרט פתוח. סדרת המוצרים החדשה כוללת שלושה דגמים: טלפון לשיחת ועידה, טלפון שולחני והמכשיר העתידי מבוסס האנדרואיד Avaya Vantage, שעליו הודיעה החברה בסתיו האחרון ופותח במרכז הפיתוח בישראל. מכשירים נוספים ייתוספו במהלך השנה הבאה, כדי לתמוך בשימושים נוספים או בפונקציות עבודה שונות. אוויה מציעה גם אפשרות התאמה אישית של מכשירים אלה, על ידי מיתוג משותף או הוספת שם ספק השירות והלוגו שלו.

באמצעות השילוב בין הטלפונים החדשים לפלטפורמת BroadSoft Business מתכננת אוויה להתרחב לשווקים חדשים. יצוין כי הפלטפורמה הפתוחה של Broadsoft נמצאת בשימוש של 25 מתוך 30 ספקי השירות המובילים בעולם. חברת המחקר פרוסט אנד סאליבן (Frost & Sullivan) צופה כי המכירות של טלפוני ה-SIP יותר מיוכפלו בחמש השנים הקרובות, יגיעו ללקוחות חדשים ויספקו פונקציונליות רבה יותר לעסקים.

"ככל שהביקוש לתקשורת אחודה כשירות (UCaaS) ממשיך לגדול, השקת הסדרה החדשה היא מהלך טבעי עבורנו והזדמנות מצוינת עבור הספקים להגדיל את הערך ללקוחותיהם", אמר גיא גדניר, מנהל מרכז הפיתוח של אוויה בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים