דיווחים: אפל תשיק מחשבי MacBook Pro חדשים לפני סוף החודש

הם יהיו דקים יותר, ויכללו את מחברי ה-USB-C ואת טכנולוגיית ה-Touch ID ● ההערכות הן שהחברה תשיק באותה ההזדמנות מחשב MacBook חדש ותודיע על סיום דרכו של ה-Air עם מסך בגודל 11 אינץ'

מחכים לדור הבא של ה-Macbook Pro? יש לכם עוד שבוע בלבד להמתין. צילום: BigStock

אפל (Apple) צפויה להכריז על מחשבי ה-MacBook Pro החדשים שלה עוד לפני סוף החודש הנוכחי. לא זו בלבד, אלא שעל פי הדיווחים הם אף צפויים להגיע לחנויות לפני כניסתו של נובמבר.

המחשבים החדשים אמורים להיות דקים וקלים יותר מקודמיהם, ואחד הדברים הבולטים בהם יהיה השילוב של מחברי USB-C במקום מחברי USB רגילים, כלומר – USB 3.0. בנוסף, החברה תשלב במחשבים אלה את ממשק העברת הנתונים Thunderbolt 3, ומדובר בשדרוג מהירות משמעותי לעומת חיבורי ה-Thunderbolt 2 במחשבי ה-MacBook Pro הקודמים.

מסכי המחשבים החדשים אמורים להישאר בגדלים של 13 ו-15 אינץ', אך מתחת להם, ומעל לקצה העליון של המקלדת, אמורה להופיע תצוגה נוספת, שמבוססת על OLED ותציע יכולת מגע. תצוגה זו צפויה להשתנות ולהציע אפשרויות בהתאם ליישום בו עובדים באותו הרגע. כמו כן, היא ככל הנראה תאפשר להשתמש בטכנולוגיית ה-Touch ID המוכרת ממכשירי ה-iPhone.

בנוסף, ייתכן שהחברה תכריז על מחשב MacBook חדש עם מסך בגודל 12 אינץ' ותודיע על סוף דרגו של ה-MacBook Air עם מסך 11 אינץ', במטרה לרכז מאמצים שיווקיים רבים יותר בדגם ה-13 אינץ'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים