Retina MacBook בגודל 13 אינץ' יושק ברבעון השלישי של השנה

ה-MacBook Pro החדש יכלול שדרוגים ותוספות רציניים, ביניהם קורא טביעות אצבע ומסך מגע ייחודי ● לעומת זאת, שדרוגים ל-MacBook Air לא נכללים בתכניות של הענקית מקופרטינו

האם יש אחד חדש בתכנון? MacBook. צילום: יח"צ

לפי דיווחים חדשים, אפל (Apple) עלולה להחליט לחסל את המחשב הנייד הפופולרי ביותר שלה, ה-MacBook Air. התחזית המפתיעה הזו מיוחסת למינג-צ'י קואו, אנליסט מ-KGI Securities, שסיפק אינספור פעמים בעבר ניתוחים נבואיים שהתגשמו.

אתר Apple Insider השיג מקואו טקסט, שבו האנליסט צופה כי ה-MacBook עם מסך הרטינה 13 אינץ' שישוחרר בקרוב יחליף את ה-MacBook Air. לדברי קואו, ה-MacBook החדש שיושק בקרוב, ברבעון השלישי של 2016, יצטרף למכשיר 12 האינץ', ה-MacBook Retina, עוד שחקן מרכזי בהרכב של הענקית, מה שאולי נראה מעט מוזר, בהתחשב בהבדלים הקטנים בגודל שיש בין המסכים.

אף על פי כן, קואו סבור כי אפל כנראה פשוט מתבוננת באופן נרחב יותר על המוצרים שלה לטווח הארוך. לאור זאת מאמין האנליסט שסדרת ה-MacBook Air תפסיק להתפתח. לפי קאו, מתכננת ענקית הטק להכריז בסביבות חודשים אוקטובר עד דצמבר על סדרת MacBook Pro עם מסכי 13 ו-15 אינץ' חדשים לחלוטין. המחשבים החדשים יכללו מבנה מתכתי חדשני, קל ודקיק בהרבה מזה של הדגמים הנוכחיים.

אחת התוספות החדשות המשמעותיות הצפויות להיכנס למכשיר היא חיישן זיהוי טביעות אצבע (Touch ID), שקיים במכשירי ה-iPhone ועכשיו עושה מעבר גם לסדרת הטאבלטים. החיישן יהיה חלק אינטגרלי מה-MacBook Pro ונועד לצורך שיפור מהותי של אבטחת סדרת המחשבים של החברה. יחד עם תוספות אלו יכללו המכשירים מחבר USB Type-C ותמיכה ב-Thunderbolt 3 ועוד מני תוספות חדישות.

מכל התיאורים והתחזיות, שעדיין לא ניתן לדעת אם יתגשמו בפועל, ניכר כי אפל צפויה להתקדם עם כל מוצרי ה-MacBook שלה השנה, אבל עם נדבכים מובחנים יותר – ה-MacBook Pro היוקרתי בעל המראה המרשים יהיה בראש פירמידת שלושת הקומות של המוצרים, ה-MacBook יוצב מתחתיו עם איכותיות לא מבוטלות, בעוד שה-MacBook Air יתמקם במשבצת המכשיר הבינוני ויקרוץ בעיקר למי שמעוניין בהוצאה סולידית יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים