ה-Macbook Pro החדש יושק לקראת סוף השנה

המחשב יכלול שינויים עיצוביים משמעותיים, בהם שלדה דקיקה במיוחד, ואת טכנולוגיית ה-Touch-ID, שמוכרת למשתמשי הגרסאות החדשות של ה-iPhone

מחכים לדור הבא של ה-Macbook Pro? יש לכם עוד שבוע בלבד להמתין. צילום: BigStock

הגרסה החדשה של ה-Macbook Pro, אחד הוותיקים בליין המחשבים הניידים הנוכחי של אפל (Apple), אמור להיות מושק ברבעון הרביעי של השנה הנוכחית – כך על פי דיווחים. מדובר בהשקה משמעותית עבור הנייד המסוים הזה: זו הפעם הראשונה בה הוא עומד לעבור שינויים בולטים, כולל בעיצובו, לאחר כארבע שנים בהן הוא לא זכה לכל שינוי מבחינה חיצונית. אחד השינויים הצפויים הוא שלדה דקיקה יותר מתמיד.

שינוי משמעותי קשור, לפי ההערכות, למקלדת של המכשיר. שורת הפונקציות המוכרת, שממוקמת בדרך כלל מעל לכל השורות האחרות, עומדת להיות מוחלפת. במקום הכפתורים הפיזיים מתעתדת תצוגת OLED ארוכה מבוססת מגע. המטרה היא להציג בכל פעם פונקציות אחרות, שקשורות ליישום בו משתמשים באותו רגע, ורק כאלה שרלוונטיות אליו, וכך לייעל במידה מסוימת את העבודה.

אפל גם אמורה לשלב במחשב החדש את טכנולוגיית ה-Touch ID, שנחשבת לאחת משיטות הזיהוי הביומטרי המובילות. כמו בטלפון, גם בעלי ה-Macbook Pro יצטרכו מעתה להשתמש בטכנולוגיה זו על מנת להיכנס אליו.

כפי שפורסם באחרונה, המחשבים בסדרה, עם מסכי 13 ו-15 אינץ', יהיו מבוססים על מעבדי ה-Skylake של אינטל (Intel) ויצוידו במחברים החדשים USB Type-C ו-Thunderbird. המחשבים המתקדמים ביותר סדרה יימכרו גם עם אפשרות להתקנת כרטיס תצוגה של AMD, שמבוססים על ארכיטקטורת ה-Polaris החדשה שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים