מיקרוסופט השיקה גרסאות חדשות של ה-Surface Book וה-Surface Pro 4

לפי החברה, שני הניידים מסוג convertible laptops יהיו בעלי שטח האחסון המרשים ביותר שהיא הציעה עד כה ● עוד השיקה מיקרוסופט Surface Pen חדש לגמרי, שקיבל השראה מאפל וזכה לצבע זהב

מתחדשים. מיקרוסופט

כולם זקוקים לאחסון. מי שמשתמש במחשב נייד יחיד כמחשב הראשי שלו עלול לגלות שהכונן הקטן המובנה בו לא מספיק לכל התמונות, הסרטים והמסמכים שברצונו לשמור. בהנחה שהמשתמש אינו נעזר בשירותי ענן, או לא רוצה לשלם בעבורם, הוא עומד להיות תקוע עם צורך באמצעי אחסון חיצוני שמתחבר למחשב הנייד, או בהתקן אחסון צמוד-רשת שאפשר לשלוח אליו קבצים בכל פעם שמתחברים לרשת בבית. אפשרות אחרת היא פשוט לקנות מחשב נייד עם הרבה יותר שטח אחסון.

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה בסוף השבוע גרסאות חדשות של ה-Surface Book וה-Surface Pro 4. לפי החברה, שני הניידים מסוג convertible laptops יהיו בעלי שטח האחסון המרשים ביותר שהחברה הציעה עד כה. "אנו שמחים להודיע כי הגרסאות החזקות ביותר עד כה של ה-Surface Book וה-Surface Pro 4 מוצעות עכשיו למכירה בארצות הברית ובקנדה. מוצרים אלה כוללים נפח אחסון של 1TB עם דור 6 של מעבדי Intel Core i7 ו-16GB של זיכרון RAM. כל אלו מאפשרים ביצועים אולטימטיביים ורב-גוניות רבה", נכתב בהודעה בבלוג של הענקית מרדמונד.

ההזמנות מראש של המכשירים החלו כבר באוקטובר, אבל אוהדי ה-Surface Book יכולים להזמין עתה את גרסאות ה-1TB. שני הניידים נמכרים כעת דרך החנות המקוונת של מיקרוסופט (Microsoft). מחיר ה-Surface Book החדש נקבע על 3,199 דולר, ואילו ה-Surface Pro 4 המעודכן יעלה 2,699 דולר, ויהיה זמין לא רק באינטרנט אלא אף בחנויות מיקרוסופט, כמו גם אצל קמעונאים אחרים.

בנוסף לתצורות המחשב הנייד החדשות שלה, השיקה החברה גם Surface Pen חדש לגמרי. בעוד שהעט עצמו לא השתנה בכל הקשור בחומרה, המראה המחודש קיבל השראה מאפל (Apple) והעט זכה לצבע זהב יפה. "עט הזהב החדש מביע אמירה נועזת כהשלמה צבעונית למחשב ה-Surface. בנוסף מדובר על כלי רב-עצמה שתורם הן ליצירתיות והן ליעילות העבודה כאשר עושים בעט שימוש עם ה-Surface Book או ה-Surface Pro 4. העט מציע 1,024 רמות של רגישות ללחץ לחוויית כתיבה וציור אולטימטיבית", כתבה החברה והוסיפה כי "עט ה-Surface Pen הזהוב כולל גם ערכת Tip Kit, כך שניתן להתאים אישית את חוויית הכתיבה או ציור באמצעותו". אגב, גרסת הזהב של העט, למרות מראה המהודר יותר, עולה בדיוק כמו העטים בצבעים האחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים