"גלגל ההצלה לדטה סנטר: מיכון הרישות וניראות"

"מיכון של שכבות התקשורת יניב שיפור בביצועי הרשת", אמר גיא אלכסנדר, מנהל פעילות אריסטה נטוורקס בישראל

גיא אלכסנדר, מנהל פעילות אריסטה ישראל. צילום: ניב קנטור

"מנהלי התשתיות והתקשורת בארגונים ניצבים מול אתגרים רבים, טכנולוגיים ותפעוליים. בעיית המחסור בכוח אדם בתחומים אלה היא תמידית. מיכון של שכבות התקשורת בדטה סנטר יניב שיפור בביצועי הרשת ויחד עם אספקת ניראות הם בבחינת גלגל הצלה לתפעול נכון ויעיל יותר של הדטה סנטר", כך אמר גיא אלכסנדר, מנהל פעילות אריסטה נטוורקס (Arista Networks) בישראל.

אלכסנדר דיבר בפתח כנס טכנולוגי שערכה החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים אמש (א') באולם אירועים דופלקס בהרצליה פיתוח, בהשתתפות עשרות מלקוחות הסניף הישראלי של החברה.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

לדברי אלכסנדר, "החברה פועלת בעולם התקשורת לדטה סנטרים והיא מתמקדת בנתבים ובמתגים לעולם זה. יש לאריסטה יותר מ-15 מיליון מבואות (פורטים) והיא אוחזת בנתח שוק של כ-15% בעולם הדטה סנטרים. כך, שבע משמונה ספקיות הענן הגדולות בעולם מתבססות על מוצרי אריסטה. שווי השוק שלה עומד על כעשרים מיליארד דולר ומחזור המכירות השנתי של החברה עומד על 1.6 מיליארד דולר. בין כלל השחקניות הפועלות ברישות לדטה סנטרים, אריסטה היא החברה הצומחת בקצב המהיר ביותר בתחום".

אלכסנדר הוסיף כי "פלטפורמות המיתוג והניתוב שלנו מספקות שילוב בין גמישות, יתירות וביצועים גבוהים של 10 עד 100 ג'יגה-ביט לשנייה לסביבת הדטה סנטר. מערכת ההפעלה EOS ומערכת הניהול CloudVision שלנו בנויות על סטנדרטים פתוחים ומאפשרות ניהול בתצורת ענן של סביבות קטנות וגדולות".

העקרונות המנחים של גישת רישות הענן

לדברי אלכסנדר, ישנם "כמה עקרונות מנחים של גישת רישות הענן של החברה: פועלים תמידית, Always on; יכולת גידול והרחבה קלה ופשוטה, Scaling easy; יכולת תכנות, Programmable; ניראות בזמן אמת, Real time telemetry visibility; עבודה בסטנדרטים פתוחים, על מנת למנוע נעילה על ידי חברה מסוימת, Open standards – no vendor lock".

"הרישות המסורתי בנוי ממספר רב של שכבות בדטה סנטר הארגוני והניהול שלו אינו אוטומטי. זאת, לעומת הרישות אותו אנו מציעים, הדומה לזה שבענן, שבנוי בשתי שכבות (Spine and Leaf). הוא מסוגל לגדול בצורה פשוטה ולתמוך בכמות אדירה של שרתים, בלא פשרה לגבי רוחב הפס (ממשקי 100G עד 400G)", הסביר אלכסנדר.

לדבריו, "הגישה המסורתית הקיימת מתייחסת לבנייה של דטה סנטר שהינו L2, הבנוי ממספר רב של שכבות. הגישה החדשנית יותר מורכבת מדטה סנטר שתי שכבות, שהינו L3. אריסטה הייתה הראשונה שעשתה זאת. יש לנו יכולת גידול טובה ורחבה יותר עם יכולות הטמעה יותר אמינות, בוגרות ויציבות".

"לדטה סנטר מבוסס רישות של אריסטה יש יכולות אוטומציה רבות והתממשקות קלה לשותפות הטכנולוגיות של החברה, כגון VMware. אריסטה מוטמעת כתקן בקרב ספקיות הענן הגדולות ביותר כגון גוגל (Google), מיקרוסופט (Microsoft), פייסבוק (Facebook) ואפל (Apple)", אמר אלכסנדר.

"אנו פועלים בסביבות הדטה סנטר הגדולות והמורכבות ביותר בעולם ונושאים את בשורת הרישות בענן", סיכם אלכסנדר, "אנו מספקים ללקוחות הארגוניים מיכון רב, ניראות, גידול בביצועים וכל זאת תוך שמירה על אמינות הציוד ברמה הגבוהה ביותר שיש בתעשייה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים