בזק בינלאומי מקימה מוקד הגנת סייבר לציבור

בשנה האחרונה רשמה החברה עלייה של 400% בפניות לקוחות בנושאי חששות מגניבת פרטים ומידע אישי ופריצות ממוחשבות ● המוקד ייתן ייעוץ ותמיכה ללא עלות

אודי עטר, סמנכ"ל לקוחות פרטיים בבזק בינלאומי

בזק בינלאומי הקימה מוקד הגנת סייבר ייעודי שיספק מענה, ייעוץ מקצועי ותמיכה לציבור הלקוחות הפרטיים בנושאים הנוגעים לאבטחת המחשב הביתי – הימנעות מפריצות מחשב ולגלישה בטוחה באינטרנט.

המניע להקמת המוקד הוא עובדי בזק בינלאומי, הנמצאים בקשר יומיומי עם הלקוחות הפרטיים – אשר הצביעו על עניין הולך וגובר של הלקוחות בתחום. מנתוני החברה בשנה האחרונה עולה כי חל גידול של כ-400% בפניות לקוחות למוקדים בנושאים הקשורים לגניבת מידע אישי ופריצות.

מומחים שהחברה גייסה באחרונה, הוכשרו בשבועות האחרונים לתחום. מוקד הגנת הסייבר יפעל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00. המוקד ייתן מענה בשפות עברית, רוסית, אנגלית וערבית, ומספרו (שיחת חינם) – 1800-014-040.

חלק בלתי נפרד מחוויית הגלישה ברשת

בין הנושאים בהם יינתן ייעוץ ותמיכה: סיוע במניעת פישינג, כולל וידוא עבור הלקוח ובזמן אמת שהאתר אליו מבקש לגלוש אינו אתר מתחזה; סיוע בניהול חכם של הרשת הביתית, בדגש על הצפנת הרשת וחסימת הנתב, כולל וידוא יחד עם הלקוח שהוא חסום לגלישה מרחוק ולאפשרות השתלטות מצד גורמים עוינים; והגנה על המחשב נגד וירוסים כולל ביצוע סריקת וירוסים באופן מקוון ובזמן אמת.

לדברי אודי עטר, סמנכ"ל לקוחות פרטיים בבזק בינלאומי, "נושאים הנוגעים להונאות ולהתחזות ברשת ולגניבת זהויות, מידע ופרטים אישיים ועוד – מעסיקים יותר ויותר לקוחות, בפרט לאור העלייה המתמדת בשימוש בשירותי האינטרנט והרחבת הפעולות הצרכניות והפיננסיות שאנו מבצעים באמצעות האינטרנט. השקת מוקד הגנת הסייבר ללקוחות הפרטיים, היא חלק מההבנה שלנו שזה נושא מהותי וכי הגנת הסייבר הופכת להיות חלק בלתי נפרד מחוויית הגלישה ברשת".

מחקר של בזק בינלאומי, שנערך באמצעות TNS, העלה כי רובם המכריע של המרואיינים על חששותיהם בעת הגלישה ברשת האינטרנט (87%-84%) דיווחו כי הם מבצעים פעולות פיננסיות ורכישות באמצעות האינטרנט, ובעיקר משתמשים במחשב הביתי לשם כך: 87% מקרב הנשאלים חוששים מפריצות וגניבת נתוני אשראי, כ-56% מתוכם מביעים חשש רב מאוד. כ-69% הביעו חשש מגניבת מידע אישי, כגון תמונות פרטיות ומסמכים או מגניבת פרטים אישיים, כ-67% הביעו חשש מפריצה לחשבונות המייל והפייסבוק (Facebook) וכ-83% מווירוסים במחשב. 42% מהם ציינו כי שמעו על מישהו שהם מכירים שחווה גניבת מידע אישי, או פריצה באינטרנט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים