iPhone 7: הרגע שלפני

לקראת ההשקה הגדולה שתיערך בעוד מספר שעות, אספנו את כל השמועות והניחושים הקשורים למכשיר, רק לצורך רענון הזיכרון דקה לפני, לפי רמת הוודאות

מה הולך להיות? iPhone 7

ה-iPhone 7 כבר נמצא מעבר לפינה, וזה אומר שהיום בערב שעון ישראל (שעות הבוקר בסן פרנסיסקו) תסיר אפל (Apple) את אי-הוודאות מכל השמועות וה"הדלפות" הקשורות במכשיר החדש.

באירוע תציג אפל את הדגמים החדשים שלה למכשיר ה-iPhone, וקרוב לוודאי עוד כמה ממוצריה בגרסאות חדשות, כמו ה-Apple Watch וה-MacBook.

נוסף על ההשקה הרשמית של מערכת ההפעלה iOS 10 – שאפל הציגה אותה לראשונה בכנס המפתחים שלה ביוני השנה – יוצגו לראשונה באופן רשמי ה-iPhone 7 וה-iPhone 7 Plus, שתמונותיהם דלפו, כך לפי ידיעות ברשת, מעדכון בטרם עת באתר של אפל.

אספנו את כל השמועות והניחושים הקשורים למכשיר, רק לצורך רענון הזיכרון דקה לפני, לפי רמת הוודאות.

ביי-ביי שקע אוזניות, ברוכות הבאות אוזניות Lightning – אחת מהשמועות המדוברות ביותר בקשר למכשיר החדש טוענת, שאפל תוותר על שקע 3.5 מ"מ של האוזניות. לפי השמועה – המתבססת גם על תמונות לכאורה של המכשיר, אפל עיצבה אוזניות שיתחברו למכשיר באמצעות שקע ה-Lightning שלו, המשמש גם להטענה ולחיבור למחשב. מי שלא מתלהבים מהרעיון תמיד יוכלו להשתמש באוזניות בלוטות' אלחוטיות, ואפילו באוזניות הרגילות שלהם באמצעות דונגל כלשהו, של מעביר משקע Lightning לשקע 3.5 מ"מ. לפי תמונות שדלפו לרשת, אפל תצרף למארז המכשיר את המעביר הזה, כמו גם אוזניות Lightning.

שדרוג המצלמה – למרות שבדגם ה-7 צפוי כי תהיה המצלמה הרגילה של אפל, בעלת עדשה אחת, השמועות אומרות כי ב-iPhone 7 Plus תהיה מצלמה כפולת עדשות. בהקשר הזה, צפוי גם שאפל תכלול חיישן אור משופר לשיפור איכות התמונות, ושתי עדשות של 12 מגה-פיקסל – האחת לצילום מרחוק והשנייה בעלת זווית רחבה.

מעבד A10 חדש, בעל זיכרון RAM משופר – אפל בדרך כלל מעדכנת את המעבד שלה אחת לשנה, ולכן מעריכים כי תעשה זאת גם השנה, ותציג מעבד חדש, בעל ביצועים חזקים יותר. עוד לפני השמועות, בדגם ה-7 החדש יהיו 2 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM, ודגם ה-Plus יהיה בעל 3 ג'יגה-בייט.

הגדלת נפח האחסון – לפי השמועות, אפל תרחיב את נפח האחסון בצורה משמעותית, החל ממינימום של 32 ג'יגה-בייט ועד נפח מקסימלי של 256 ג'יגה-בייט (לעומת מקסימום של 128 ג'יגה-בייט כיום).

בלי קווי אנטנה – אפשר להיפרד מקווי האנטנה המקיפים אל המכשיר. לפי התמונות הלכאורה מודלפות, במכשירים החדשים שולבה האנטנה בצורה נקייה וחלקה יותר.

חסל רמקולי סטריאו בתחתית המכשיר – המיקרופון ישמש גם כרמקול. ככה אומרים.

עמידות למים – כמו מכשירי הדגל החדשים של סמסונג (Samsung), צפוי שאפל תפתיע עם מכשירים חדשים עמידים למים. עוד אומרות השמועות, שאפשר יהיה לצלול איתם לעומק של עד שני מטרים למשך של כ-30 דקות.

חמישה צבעים, כולל "שחור פסנתר" – השמועות אמורות שאפל תשנה את הצבעים המסורתיים שלה – היא תיפטר מ"אפור חלל" ותציע שני צבעים חדשים – "שחור כהה" ו"שחור פסנתר".

טעינה אלחוטית – נוסף על שדרוג לטעינה מהירה, יש סבירות שהדגמים החדשים יאפשרו טעינה אלחוטית. אם המשתמש שומע מוסיקה באוזניות ה-Lightning סביר שתהיה אופציה כלשהי להטענה כדי לשמור על רמת חוויית השימוש.

כפתור בית רגיש למגע בלבד, בלי לחיצה – שמועות פה ושם, לא עקשניות במיוחד, מדברות על כך שאפל תערוך שינוי גדול בכפתור הבית שלה, וייתכן שהוא לא יהיה לחיץ, אלא רגיש למגע בלבד. בהקשר לכך, במערכת ההפעלה החדשה, iOS 10, קיימת אפשרות לפתיחת המכשיר במקום בתנועת משיכה – באמצעות כפתור הבית, כך שייתכן שאפל תציג עוד פונקציות חדשות של כפתור הבית.

דגם גדול נוסף, בשם iPhone Pro, עם שקע חכם – השמועות מדברות על כך שאפל תציג באירוע שלה שלושה דגמים של iPhone. נוסף על 4.7 אינץ' ו-5.5 אינץ' בדגם הפלוס, יהיה עוד דגם גדול יותר – Pro – שיכלול מצלמה כפולה ושקע חכם – שלפי השמועות מיועד לחיבור אביזרים שונים. יש הטוענים שהשמועה הזאת לא אמינה בעליל.

נחכה בסבלנות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים