אמזון נלחמת בשיא הכח בביקורות מזוייפות

ביקורות מזוייפות מהוות שבריר מכלל הביקורות באתר של ענקית הקימעונאות, אבל החשיבות של כל ביקורת גרמה לחברה לצאת במאבק נגד ספקי השירות

אמזון. סקירות מזויפות

אם אתם סופרים בתחילת דרככם המקצועית, ואתם מבקשים להגיע לכמה שיותר קהל, סביר להניח שאתם מוכנים לעשות הרבה כדי להשיג ביקורות טובות באמזון (Amazon). את המצב הזה לוקחת בחשבון חברה בשם PaidBooksReviews.org, שמציעה חבילות של 100 ביקורות באמאזון עבור 2,200 דולרים.

וביום שישי, האתר הזה היה אחד מחמישה שנתבע על ידי אמזון בבית המשפט של מדינת וושינגטון, בעוד פרק במערכה שמנהלת ענקית הקמעונאות כנגד ביקורות מזויפות באתר שלה.

אמזון הגישה שלוש תביעות נפרדות באפריל שעבר, כשהמטרה שלהן היא יותר מ-1,000 מבקרים מזויפים. חלק מהאתרים שנתבעו כבר נסגרו מאז, ודוברת של החברה הודיעה שהתביעות עזרו לחברה לאסוף מידע על אנשים שלא קשורים באופן ישיר לתביעות, כך שנרשמו מספר הרחקות של מוכרים ומבקרים מהאתר.

הדוברת הוסיפה: "אנחנו נמשיך לפעול בכל דרך חוקית כנגד הסיבה העיקרית של העניין הזה – מוכרים ויצרנים שמנסים ליצור ביקוש לביקורות מזוייפות ויחד איתה תשתית שלמה של ארגונים שמספקים את הביקורות המזוייפות האלה". מעניין לראות שחלק מאותם מבקרים מזוייפים אותם תובעת אמזון, רשומים בפייבר (Fiverr), אתר המספק עבודות ברמת עצימות נמוכה (מיקרו ג'ובס) תמורת סכומי כסף נמוכים.

לאמזון יש אינטרס ברור שלמיליוני הלקוחות שלה יהיה ביטחון מלא במערכת הדירוג שלה. אפילו שלטענתה כמות הביקורות המזוייפות היא שבריר מכלל כמות הביקורות, הרי שזו הדרך העיקרית שבעזרתה בוחרים הלקוחות את המוצרים הבאים שהם הולכים לקנות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים