דיילי ציפי עם המצטיינים – חלק א'

פרופ' גדי אריאב, יו"ר ועדת האיתור לבחירת המנמ"ר המצטיין, קיבל מפלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים, תעודת הוקרה על פועלו ותרומתו לבחירת המנמ"רים המצטיינים, מזה שבע שנים ברציפות

דיילי ציפי הגיעה לפני ימים אחדים לאולם האירועים LAGO בראשון לציון, על מנת להתחכך בהצלחה בכנס CIO Road Map 2016 של אנשים ומחשבים, ולהשתתף באירוע המעניין ובפרט בחלוקת התארים למנמ"רים המצטיינים.

היא פגשה את מקבלי התארים, ממגזרים שונים במשק, ולמדה מהם איך להיות מצוינים ולהצטיין.

כמו כן, הסתובבה ציפי בין הדוכנים של החברות שהציגו בתערוכה שנלוותה לכנס, והתרשמה מהפיתוחים השונים ומהאנשים שהביאו אותם לעולם. בין פיתוח אחד לשני, היא נפגשה עם נציגים של חברות מהמובילות בתחומן.

כהרגלה, דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות. האם גם היא הצטיינה? אתם תשפטו.

אתי זמרו כהן ושירי שרעבי בביתן של One1. השתיים הסבירו לבאי הכנס כיצד החברה מסייעת לארגונים כדי להצטיין.

אנשי רד-האט (RedHat) לישראל, יוון וקפריסין. משמאל: דן טולדנו, מנהל אזורי של רד-האט במדינות אלה; אלינור כהן, מנהלת שיווק; ומשה אלדר, מנהל שותפים. בהרצאתו בכנס ציין טולדנו כי הקוד הפתוח הוא הפלטפורמה שבעזרתה יכולים ארגונים לעבור לעידן הדיגיטלי.

בביתן של eWave הציגו את פתרונות החברה שרית חכמון, מנהלת שיווק ומכירות, ושרון גפני-צוברי, מנהלת מכירות מובייל.

נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס (Nutanix) ישראל, בא לברך את המנמ"רים המצטיינים וצייר בפניהם ובפני יתר המשתתפים את מפת הדרכים לענן לארגוני אנטרפרייז, כפי שהחברה רואה את התחום.

HPE ישראל הציגה בביתן ובהרצאה של עדי מור בירן, מנהלת הפריסייל של החברה (בתמונה), את השפעותיהן של התמורות בעידן הדיגיטלי על המנמ"ר.

יבמ (IBM) הציגה בתערוכה שנלוותה לכנס את מפת הדרכים של פלטפורמת פיתוח הענן שלה, בלומיקס.

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים