בין הדוכנים בכנס המולטימדיה השנתי – חלק א'

בתמונה זו נראים תומר פרידור, מנהל הפעילות של אוויה בישראל, ואנשי צוות המכירות והשיווק של החברה, שהתפנו להצטלם בין פגישות עם לקוחות, שבאו לשמוע על החידושים של ענקית התקשורת בעולם המולטימדיה

כנס Multimedia 2016 של אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה, משך אליו מאות מומחים בתחום, לקוחות ומתעניינים. בכירים ממיטב החברות בעולם זה הגיעו לכנס, שנערך בשיתוף אתר AVmaster, שהצטרף באחרונה למשפחת אנשים ומחשבים.

לצד הרצאות מרתקות על עולם המולטימדיה, יכולים היו המשתתפים לעבור בין הדוכנים של החברות השונות ולחזות בפיתוחים השונים והחדישים ביותר בתחום המרתק.

דיילי ציפי הסתובבה בין הדוכנים, צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.


הביתן של סוני (Sony). החברה הציגה באירוע את הדור החדש של מקרני הלייזר לחדרי וידיאו ולשימושים עסקיים-ארגוניים שלה, המיוצגים בישראל על ידי AVcom. סוני הטיסה לארץ לצורך השתתפות בכנס את רוברט מיקין, מנהל המוצר. מיקין הרצה בפתיחת הכנס והסביר לשומעיו על המקרנים החדשים, החסכוניים בחשמל, ללא צורך בתחזוקה שוטפת.


בתמונה זו נראים תומר פרידור, מנהל הפעילות של אוויה (Avaya) בישראל, ואנשי צוות המכירות והשיווק של החברה, שהתפנו להצטלם בין פגישות עם לקוחות, שבאו לשמוע על החידושים של ענקית התקשורת בעולם המולטימדיה.


יהודה אינדיג, יועץ תקשורת והבעלים של סידרקום, הציג בכנס את תפיסת העולם של החברה לגבי תפקידו של יועץ התקשורת בפרויקטי מולטימדיה ובמה כדאי לו להתמקד.


כריסטי
, שאף היא מיוצגת בישראל על ידי AVcom, מתמחה בפתרונות אודיו ו-וידיאו ספציפיים לשווקים הארגוני והבידורי. לחברה יש 1,500 עובדים בכל העולם והיא מנהלת 100 אלף פרויקטים במדינות שונות, כולל בישראל.


הביתן של בינת בתערוכה שליוותה את כנס Multimedia 2016 היה גדול ומרשים בעיצובו. החברה חשפה בו את הדור הבא של החדשנות שהיא מביאה לתחום הווידיאו. שגיא ליכטינברג, מנהל החדשנות בבינת, הסביר לבאים לביתן על פתרונותיה של החברה בשוק המולטימדיה ועל המגמות בו.


אחרונה בחלק זה של הסקירה היא Monitors any where. החברה, אותה מייצגת בארץ Greeware, הציגה מגוון של מוניטורים לשליטה, בקרה ותפעול של חדרי וידיאו. אחד הדגשים במוצרים שלה הוא שהם שומרים על סביבה ירוקה.

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים