TCS בראש מדד MarketScape של IDC בתחום האינטרנט של הדברים

על פי הדו"ח של חברת המחקר, ל-TCS יש מגוון רחב של יכולות הובלה בתעשיה, פתרונות ושירותים בכל הנוגע באסטרטגיה, ייעוץ ושירותי אינטגרציית מערכות, כחלק מה-"אופרינג" שלה בתחום הדיגיטל

איל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל. צילום: פלי הנמר

TCS (ר"ת Tata Consultancy Services), חברת ה-IT הגלובלית מקבוצת טאטא (TATA), זכתה בהכרה כמובילה עולמית בתחום ייעוץ לנושא האינטרנט של הדברים ואינטגרציית מערכות, בדו"ח IDC אשר פורסם בחודש האחרון.

בדו"ח של IDC MarketScape – שהוא למעשה מודל לניתוח שנועד לספק סקירה של כושר התחרות של ספקיות טכנולוגיות מידע ותקשורת בשוק מסוים – צוין כי ל-TCS יש מגוון רחב של יכולות הובלה בתעשיית האינטרנט של הדברים, פתרונות ושירותים בכל הנוגע באסטרטגיה, ייעוץ ושירותי אינטגרציית מערכות, כחלק מה-"אופרינג" שלה בתחום הדיגיטל.

חדשנות ומהירות לשוק

TCS מתכננת מסגרת מקיפה בעבור לקוחותיה, וזו מעניקה אסטרטגיה ליישום הוליסטי של האינטרנט של הדברים, אשר מספקת חדשנות ומהירות לשוק.

השירות כולל שימת דגש רב על התחום החדשני של Digital Reimagination – ייעוץ טכנולוגי-עסקי הבוחן את "ההפרעות" הצפויות במודלים העסקיים, בתהליכים העסקיים, בערוצי המכירות, בפילוח הלקוחות, בסביבת העבודה ובמוצרים ובשירותים (כולל באינטרנט של הדברים) של לקוחות החברה.

תחום זה תורם ביסודו למינוף טכנולוגיות דיגיטליות, כולל האינטרנט של הדברים, טכנולוגיית ענן, מובייל ו-Big Data Analytics.

TCS ממשיכה לבצע השקעות אסטרטגיות בענף הספציפי של פתרונות האינטרנט של הדברים, ובריבוד יכולות שירותי האינטגרציה למערכות שלה, וזאת על ידי מינוף מערכת אקולוגית של שותפויות נישה טכנולוגיות.

מתודולוגיית המחקר של IDC MarketScape מנצלת שיטת ניקוד קפדנית, המבוססת על שני קריטריונים איכותיים וכמותיים, שמסתכמים בהמחשה גרפית אחת של עמדת כל ספקית בתוך שוק נתון.

החוזקות וחולשות של ספקיות קיימות ופוטנציאליות

IDC MarketScape מציג מסגרת ברורה שבה היצע המוצרים והשירות, היכולות האסטרטגיות וגורמי ההצלחה הנוכחיים והעתידיים של ה-IT וספקיות התקשורת בשוק, ניתנים להשוואה באופן משמעותי. המסגרת גם מספקת רוכשי טכנולוגיה, עם הערכה של 360 מעלות אודות החוזקות וחולשות של ספקיות קיימות ופוטנציאליות.

MarketScape IDC העריכו את הצלחתם בשוק של 15 ספקי שירותים גלובליים גדולים של האינטרנט של הדברים. הניתוח התעכב על יכולות שירותיהם ועל האסטרטגיה הננקטת בכדי לענות על הצרכים הנוכחיים והעתידיים של הלקוחות. המחקר סיפק, כאמור, הערכה כמותית ואיכותית של ההצלחה של ספקיות בשוק האינטרנט של הדברים ברחבי העולם וממצאיו מיצבו את TCS במקום הראשון מבין ספקיות השירותים שנבחנו.

"אנו בהחלט רואים את השינוי בשוק", אומר איל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל. "האינטרנט של הדברים מחייב את החברות לחשוב מחוץ לקופסה ולהרגלים, ומחייב תהליכי דמיון-מחדש (reimaginative) מלא בעבור לקוחותינו ברחבי העולם".

לדבריו, "תחום האינטרנט של הדברים מחייב ארגונים לשנות את עסקיהם באופן בסיסי, מאימוץ מודלים עסקיים חדשים עד ליצירת סביבות עבודה דיגיטליות-פיזיות מודרניות. הגישה שלנו של תפישת האינטרנט של הדברים באור זה של חדשנות-משבשת מהדהדת אצל הלקוחות שלנו. אנו גאים להימצא כמובילים על ידי IDC בהערכתם את התחום החדשני הזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים