מטריקס מוצרי תוכנה תייצג את Clean2Go בישראל

Clean2Go הוא פתרון לניהול סביבתי, המנטר את כל מערך הניקיון ואיסוף האשפה

מימין: שמואל מדר, מנכ"ל Ok2go, ויונה בקלצ'וק, מנהל תחום מכירות במטריקס מוצרי תוכנה. 

מטריקס מוצרי תוכנה ו-Clean2Go, החברה הבת של Ok2Go, משלבות כוחות ליצירת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחום ניהול פסולת ושירותי ניקיון ללקוחות מוסדיים וביטחוניים.

שיתוף הפעולה בין מטריקס לבין Clean2Go, המתמחה בטכנולוגיות ניהול סביבתי, יאפשר לחברות אשפה וניקיון ולגופים המוסדיים לשפר את ממשקי ניהול השליטה והבקרה דרך מערכת מרכזית שפיתחה החברה, המנטרת את כל מערך הניקיון ואיסוף האשפה.

במסגרת שיתוף הפעולה, מטריקס תציע לכלל לקוחותיה המוסדיים והביטחוניים, וכן לקבלני אשפה וניקיון, את פתרונות OK2Go, כולל מערכת הניהול החדשנית של Clean2Go: פלטפורמת SaaS דיגיטלית, המאפשרת לייעל ולמטב את פעילות הלקוחות. עם הלקוחות המוסדיים של Clean2Go בישראל נכללים גופים, כגון משרד הביטחון, מוסדות להשכלה גבוהה ועוד. התוכנה שלClean2Go הקיימת במשאיות מאפשרת אוטומציה של תהליכי איסוף אשפה באמצעות שימוש בטכנולוגיות AI להפרדה, מיון ומדידה של פסולת.

הממשק אוסף ומעבד מידע איכותי ומדויק, שעובר בקרת וידיאו חכמה באמצעות מצלמות המותקנות בכל משאית ועד למערכת מאובטחת בענן. המערכת מספקת יכולות שליטה ובקרה בזמן אמת דרך דשבורד מנהלים חכם, שמרכז את כלל היישומים ומאפשר ניהול מיטבי, עם יכולות אנליזה. נוסף על ההתייעלות האופרטיבית, יישום הפלטפורמה יכול לחסוך15%-25%  מהוצאות המשאבים של הלקוח באמצעות התייעלות, אופטימיזציה ובקרת נתונים.

שמואל מדר, מנכ"ל Ok2go: "ההסכם עם מטריקס מוצרי תוכנה הוא אבן דרך משמעותית, ויסייע לכל מוסד שחותר ליעילות, לחדשנות, לשיפור שירותים לחברה ולתרומה לאיכות הסביבה. Ok2go, בשיתוף פעולה עם רשות החדשנות, פיתחה באמצעות Clean2go את הפלטפורמה המרכזית לניהול כל מערך האשפה, הגזם הטיאוט והניקיון בערים, בשילוב פיתוח ייחודי מבוסס טכנולוגיית AI של מערכת אנבידיה הנמצאת על המשאיות. החברה הטמיעה בעבר מערכות ברשויות המקומיות בתחום האבטחה, תוך הרחבת הפעילות בתחום הניקיון והאשפה, כאשר המערכת כבר פעילה בכמה רשויות עם קבלנים מהתחום. פעילות זו מהווה חלק מחזון החברה לשיפור השירות לערים חכמות ברשויות ובגופים מוסדיים. אנו מברכים על שיתוף הפעולה החדש עם מטריקס, בעלת ניסיון רב בשיווק, מכירה והטמעה בגופים מוסדיים, דבר שיאפשר ליותר לקוחות ליהנות מהטכנולוגיה המהפכנית שלנו".

יונה בקלצ'וק, מנהל תחום מכירות במטריקס מוצרי תוכנה: "השותפות עם Clean2Go ממחישה את מחויבותנו לחדשנות ולקדמת הטכנולוגיה בשירות איכות הסביבה. אנו מאמינים כי היכולות המתקדמות של  Clean2Goמבית OK2GO, המבוססות על טכנולוגית AI של אנבידיה במערכות השליטה והבקרה, תאפשר לארגונים ציבוריים לנקוט גישה יעילה ומדויקת יותר לניהול פסולת ושירותי ניקיון, תוך שיפור משמעותי הן באיכות החיים והן באיכות הסביבה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים