תוכן שיווקי

כבר הכנתם את ה-IT הארגוני שלכם לחורף?

06/12/2017 11:44
אלכס סורדין, מנהל חטיבת Power Quality באיטון ישראל. צילום: יח"צ

אז הגיע החורף. הגיע סוף סוף הגשם הראשון, קבענו טיפול לרכב ואפילו הבטחנו שנגיע לחיסון שפעת. אבל האם דאגנו למערכות ה-IT הארגוניות שלנו? האם גם הן מוכנות לחורף? אנשים ומחשבים יצאו לברר מה נדרש כדי להגיע מוכנים לחורף שכבר ממש כאן.

"אחת ההכנות החשובות ביותר לתקופת החורף, שארגון יכול לעשות עבור המשתמשים שלו, בין אם יש לו ציוד קצה או ציוד back-bone, הוא לספק לו מקור מתח חלופי ויציב שישאיר אותו תמיד מחובר והמשתמש לא ירגיש שהייתה הפרעה ברשת החשמל", אומר אלכס סורדין, מנהל חטיבת Power Quality ב-Eaton ישראל.

Eaton הינה תאגיד בינלאומי מהגדולים בעולם, העוסק במגוון רחב של מוצרים ופתרונות בתחום ניהול האנרגיה כגון פתרונות מתח נמוך, מתח גבוה, תאורה, גילוי אש, מערכות אל פסק וציוד לדטה סנטר כגון ארונות שרתים ופסי שקעים, פתרונות אחסון אנרגיה, בקרה ואוטומציה ועוד. לחברה משרדים ברעננה והיא מספקת פתרונות ושירותים בתחום מערכות אל-פסק חד פאזיות, ארונות שרתים, פסי שקעים ועוד, באמצעות חברת ההפצה CMS Compucenter, עבור חברות וארגונים בכל הגדלים (SMB ו-enterprise) ומכל התחומים, לרבות ביטחון, אנרגיה, תשתיות, רפואה ומסחר.

9PX של Eaton. צילום: יח"צ

9PX של Eaton. צילום: יח"צ

"כמובילה גלובלית בתחום האנרגיה, Eaton מספקת שירותים לארגונים בינלאומיים ולחברות שלא יכולות להרשות לעצמן להיות מושבתות לעולם כמו בתי חולים או מתקנים בטחוניים", אומר סורדין.

"במהלך החורף, סופות ברקים הן האיום הגדול ביותר על ציוד ה-IT והתשתיות במבנים אשר לא מוגנים על ידי מערכת אל-פסק מרכזית. ברק הפוגע בבניין עלול לפגוע אנושות בציוד קצה כגון ציוד מחשוב (שרתים, מחשבים, טלפוניה ועוד) ולגרום להשבתות מיידיות ואף לנזקים בלתי הפיכים. הרכיב הראשון שבדרך כלל נפגע הוא לוח האם או ספק הכח כאשר שלל רכיבים אחרים, שנחוצים ויקרים לא פחות כמו הכונן הקשיח והזיכרון, ניזוקים גם הם באופן אקוטי בשל בעיות מתח אחרות".

אחד הפתרונות אותו מציעה Eaton, הוא פתרון האל פסק (UPS) מסדרת 9PX. "ה-UPS מספק כוח גיבוי עקבי במהלך בעיות חשמל בלתי צפויות ורנדומאליות ולמעשה מגן על ציוד המחשוב על ידי ייצוב המתח העובר בו. ה-9PX הוא ה-UPS הראשון בקטגוריה שלו, שמספק Unity power factor (VA=W). הוא מספק 11% יותר הספק לעומת UPS אחרים, עקב כך הוא גם מסוגל לגבות יותר שרתים בדירוג VA שווה ובעלי מקדם הספק נמוכים".

"ה-9PX ורסטילי ומתאים מאוד לצרכי המשתמש. ניתן לקבל אותו בצורת Rack או Tower והוא גם פתרון קומפקטי מאד המספק עד ל-3kW ב-2U בלבד".

אשר בוחניק, מנהל מותג Eaton ב-CMS. צילום: יח"צ

אשר בוחניק, מנהל מותג Eaton ב-CMS. צילום: יח"צ

"CMS, כנציגתה של Eaton בישראל לתחום ה-IT, מציעה פתרונות מגוונים של אל-פסק החל ממחשב אישי ועד דטה סנטר, מגוון רחב של ארונות שרתים, מתגים סטטיים, פסי שקעים מנוהלים (ePDU) ותוכנות ניהול גם לשרתים וירטואליים", אומר אשר בוחניק, מנהל מותג Eaton ב-CMS. "בתחום ה-IT אנחנו רואים שבשנים האחרונות המודעות לנושא ככלל גוברת ובפרט Eaton צומחת ותופסת נתח שוק משמעותי בישראל שרק הולך וגדל", אומר בוחניק.

אם כן, ההמלצה של Eaton היא לא לחכות להפסקת החשמל הבאה. יש לבצע בדיקה יזומה למערכות האל-הפסק הקיימים בארגון ולהיערך עם מקורות אנרגיה חלופיים במעוד מועד. לדברי החברה ארגונים אף חווים מדי יום ולאורך כל השנה הפרעות מתח מבלי ידיעתם, המסכנות את מערכות המחשוב שלהם.

"חשוב לזכור שמלבד פגעי מזג האוויר בחורף, לאורך כל השנה ישנם גורמים כמו למשל הפסקות חשמל, עליות ונפילות מתח הפוגעות בציוד המחשוב. גורמים אלו משפיעים כאמור, באופן מיידי או במצטבר לאורך השנים, על הרכיבים בציוד מחשוב. מכאן, שההשקעה באל פסק היא השקעה אחראית ומשתלמת הרלוונטית גם לטווח הארוך ולכל עונות השנה, ולא רק לחורף".

סורדין מסכם ואומר כי "הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שכשאתה רוכש אל פסק, לא רק שאתה מגן על הציוד שלך (חומרה), אלא אתה גם מונע אובדן נתונים ואף מגדיל את הפרודוקטיביות של המשתמשים בארגון".

לפרטים נוספים כנסו לאתר Eaton ישראל כאן.

אירועים קרובים