תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2017, יום ג' 14 בנובמבר, LAGO

מתיו היקס, רד-האט: "נצעיד את הארגון לכיוונים חדשים"

12/11/2017 17:02

מתיו היקס, יהיה אחד המרצים האורחים הבכירים שיגיעו ל-Red Hat Forum Israel 2017 שיתקיים ב- 14 בנובמבר במרכז הכנסים לאגו בראשון לציון.

היקס התמנה לאחרונה לתפקיד סגן נשיא בכיר להנדסה ברד-האט (Red Hat). כל פעילויות המו"פ בחברה צורפו יחד תחת ניהולו, ובמסגרת זו יהיה גם מרכז הפיתוח של רד-האט בישראל תחת אחריותו.


היקס הצטרף לצוות הפיתוח של רד-האט לפני שש שנים, ועם כניסתו לתפקיד, הוא מצעיד את הארגון לכיוונים חדשים, תוך הקפדה מתמדת על קישור כלל המוצרים של החברה  ומינוף הפורטפוליו המגוון של רד-האט למתן מענה לצרכי הלקוחות.

מיקי (מיכל) קנת, מנהלת מרכז הפיתוח של רד-האט ברעננה, אמרה כי "אנחנו שמחים מאוד על כך שמתיו היקס מגיע לישראל זמן קצר בלבד לאחר מינויו לתפקיד הבכיר ביותר בארגון הפיתוח ברד-האט".

"צעד זה מדגיש ומחזק את החשיבות של מרכז הפיתוח בארץ. ולמרות שמרכז הפיתוח בארץ אינו מן הגדולים בעולם, כ-200 נשות ואנשי הפיתוח במרכז עוסקים בפיתוח חוד החנית של המוצרים של רד-האט בתחומים שונים: וירטואלזציה, תשתיות ענן, קונטיינרים, רשתות מחשוב ואחסון מידע".

מיקי קנת, מנהלת מרכז הפיתוח, רד-האט ישראל

מיקי קנת, מנהלת מרכז הפיתוח, רד-האט ישראל

Red Hat Forum Israel 2017 הוא הכנס מס' 1 בישראל לטכנולוגיות עבור חדשנות פתוחה. לאירוע שיתקיים במרכז הכנסים LAGO בראשון לציון ביום ג' 14 בנובמבר 2017, יגיעו מנהלים בכירים, מקבלי החלטות בתחום ה-IT, לקוחות, שותפים ומפתחים כדי  לדון בחדשנות בתחומי הענן, DevOps וקונטיינרים.

בכנס ירצו בכירים ברד-האט העולמית וגם לקוחות ישראלים שישתפו את הקהל בסיפורי ההצלחה של המסע הדיגיטלי שלהם.

אירועים קרובים