תוכן שיווקי

נגבסופט מסופונים לפריוריטי הרימה עשרות מערכות מובייל חדשות מתחילת השנה

19/10/2017 12:04
כל פעולה נדרשת - באמצעות אפליקציה נוחה וידידותית בסמארטפון. צילום: יח"צ

נגבסופט הוקמה לפני כארבע שנים על ידי קבוצה של מנהלים ושותפים יוצאי פריוריטי סופטוור (Priority Software) – אשבל לשעבר – ובעלי נסיון של עשרות שנים בתחום התוכנה לארגונים.

נגבסופט עוסקת בפיתוח ושיווק תוכנת מסופונים המאפשרת לאנשי שטח בארגון שעובד עם תוכנת פריוריטי לבצע כל פעולה נדרשת באמצעות אפליקציה נוחה וידידותית בסמארטפון.

Mobile4ERP עובדת על סמארטפונים וטאבלטים בכל הגדלים, תומכת במכשירי אנדרואיד, iPhone ו-iPad, כולל מסופונים יעודיים למחסן וניהול מלאי.

לדברי נועם קסטלר, מנכ"ל נגבסופט, "בכובענו הקודם כמפתחים ומשווקים של פריוריטי ERP נתקלנו שוב ושוב בעובדה שלא קיים פתרון אשר מנגיש את העבודה מול פריוריטי באמצעות סמארטפונים ומסופונים בצורה יעילה".

"בנגבסופט החלטנו לקחת את האתגר ולהביא לארגונים פתרון מובייל, אפליקציה חדשנית לסמארטפון, פורצת דרך בכמה מובנים:
● האפליקציה Mobile4ERP הנה מוצר משלים לפריוריטי ומגיעה עם מחולל יישומים פתוח לשימוש הלקוח, אשר תומך בכל מודול הנמצא בפריוריטי לרבות בכל ההתאמות הפרטיות שבוצעו, כולל תהליכים וחוקים עסקיים, מסכים, דו"חות, מסמכים, תוכניות וכו', ומאפשר התאמה מדויקת של האפליקציה כמו כפפה ליד.
● באפליקציה קיימים פתרונות מוכנים ומובנים למכירות שטח, טכנאי שטח, ניהול מחסן ומלאי עם קריאת בר-קוד, ניהול נהגים והובלות, דיווח פרוייקטים, דיווח ייצור, דיווח נוכחות, אישור הזמנות רכש, מידע למנהלים, אפליקציית הזמנות ומבצעים ללקוחות הארגון, ניהול קשרי לקוחות ועוד. האפשרויות באפליקציה הן פשוט בלתי מוגבלות.
● האפליקציה משלבת את כל התכונות המתקדמות והטבעיות של הסמארטפון: החתמת לקוחות על גבי מסך הסמארטפון, חיוג או משלוח סמס ישירות משדה מספר טלפון, ניווט ישירות משדה כתובת, הצגת נתונים על גבי מפה, חישוב מסלול נסיעה אופטימלי, קריאת ברקוד מובנית, צילום ושיוך נספחים בצורה אוטומטית לתעודות בפריוריטי.
● האפליקציה תומכת בעבודה offline/Online, כלומר ממשיכה לפעול ביעילות גם כאשר אין תקשורת או תקשורת איטית.
● האפליקציה עובדת על כל מכשירי Android ו-iOS) וכן מסופונים קוראי ברקוד יעודיים למחסנים ורצפת יצור".

נגבסופט

נגבסופט

קסטלר ממשיך ומספר כי "הטכנולוגיה של Mobile4ERP שפיתחנו בנגבסופט מאפשרת למיישמי ומתכנתי פריוריטי להשתמש באפליקציות, לתמוך בהתאמות שבוצעו בפריוריטי ואף לייצר אפליקציות חדשות ככל העולה על רוחם. השינויים הופכים לזולים וזמינים ואינם תלויים בספק יחיד. המחוללים של נגבסופט זמינים לארגון עצמו ולכל מיישם ומפתח פריוריטי שהוא בוחר לעבוד איתו".

לסיכום מוסיף קסטלר כי "מתחילת השנה השוק מבין את העוצמה של נגבסופט לאנשי שטח כמו טכנאים, אנשי מכירות, ניהול מחסן, אישורי הזמנות של מנהלים  או כל שימוש אחר שמיועד לסמארטפון. עשרות חברות חדשות עלו לאויר בהצלחה ואנו נהנים מהרעיונות הטובים שהמשתמשים מעלים. את הטובים והמעניינים שברעיונות אנחנו מפתחים ומכניסים לתוך האפליקציה כך שכלל המשתמשים נהנים מחוכמת ההמונים".

[email protected]
לאתר החברה

אירועים קרובים