תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Ericsson Innovation Day 2017, יום ד' 15 בנובמבר, LAGO

אריקסון: גוברת המוּכנוּת ל-5G

בסקר השנתי בנושא רמת המוכנות לקישוריות ה-5G, בחנה אריקסון את התוכניות והפעילויות בקרב המפעילים ● 78% מהמשיבים מעורבים השנה בניסויי 5G ● תכניות המוניטיזציה ל-5G כוללות ניוד מינויים מ-4G ל-5G והתרחבות למגזר הארגוני והתעשייתי.

18/10/2017 12:51
אריקסון

אריקסון (Ericsson) מפרסמת את תוצאות סקר המוכנות ל-5G לשנת 2017. הדו"ח מראה שמפעילים רבים האיצו את ההכנות לטכנולוגיה החדשה וכי 78% מהמשיבים כבר עורכים ניסויים בשטח. בנוסף, 28% מהמשיבים מצפים לפרוס רשתות 5G בשנה הבאה.

עוד עולה מהסקר כי המפעילים פיתחו אסטרטגיות עסקיות לשירותי 5G וכעת הם בוחנים מגזרים נוספים מעבר למגזר הצרכנים בחיפוש אחר הזדמנויות נוספות במגזר הארגוני והתעשייתי.

תומאס נורן, מנהל 5G Comercialization באריקסון, אמר כי "בסקר של 2016 ציינו 90% מהמשיבים שהצרכנים הם המגזר העיקרי שבו מתמקדות התוכניות העסקיות של תחום ה-5G . השנה אנו רואים התפלגות שווה בין שלושה מגזרים שונים וכי המפעילים מזהים הזדמנויות עסקיות לא רק בקרב הצרכנים הפרטיים אלא גם בקרב משתמשים ארגונים ותעשיות מתמחות".

על-פי ממצאי הסקר, המפעילים נוכחים לדעת שהשוק הצרכני נעשה רווי ולפיכך התוכניות להטמעת 5G נחלקות בצורה שווה בין מגזרי תעשייה (58%), משתמשים עסקיים (56%) וצרכנים פרטיים (52%).

שלושת המגזרים התעשייתיים המובילים שציינו המשיבים בסקר: מדיה ובידור, תעשיית הרכב ותחבורה ציבורית. עם זאת, המשיבים דירגו גם את שירותי הבריאות, האנרגיה ושירותים ציבוריים בין המגזרים האטרקטיביים ליישומי 5G. רוב ברור של המשיבים סבור שהאינטרנט של הדברים ימלא תפקיד חשוב וכי שיתוף פעולה עם צדדים שלישיים יהיה חיוני בהקשר זה.

באשר להפקת הכנסות מ-5G (מונטיזציה), המשיבים מאמינים שיצליחו לחולל הכנסות נוספות מנתח שוק מוגדל, ניוד מינויי 4G, מחירים גבוהים יותר לשירותים חדשים והתרחבות למגזרים ארגוניים ותעשייתיים נוספים.

הסקר נערך בחודש יולי 2017 בקרב 50 מנהלים בכירים בתחומים עסקיים וטכניים העובדים אצל 37 מפעילים ברחבי העולם אשר הצהירו בפומבי כי הם עומדים להשיק שירותי 5G.

אריקסון היא המובילה העולמית בטכנולוגיית ושירותי תקשורת. הנהלת החברה יושבת בשטוקהולם, שוודיה והחברה מעסיקה יותר מ-111 אלף מומחים המספקים פתרונות ושירותים חדשניים ללקוחות ב-180 מדינות. יחדיו יוצרת אריקסון עתיד מחובר יותר שבו כל אדם וכל תעשייה יכולים לממש את מלוא הגלום בהם. ב-2016 הסתכמו המכירות נטו של אריקסון ב-222.6 מיליארד קרונות שוודיות, שהם כ-24.65 מיליארד דולר. מניות אריקסון נסחרות בנאסד"ק שטוקהולם ובנאסד"ק ניו יורק.

אריקסון ישראל, המנוהלת על ידי אלון ברמן, נוסדה ב-1997 ומשמשת כספקית הגדולה בישראל של תשתיות רשתות סלולר בארץ וכן מעניקה שירותי אינטגרציה, ניהול מיזמים ופרויקטים מורכבים ושירותי תמיכה טכנית מתקדמים ומגוונים ללקוחות ממגזר הביטחון, תשתיות אנרגיה וחשמל, תחבורה, טלוויזיה ומדיה.

למידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים