תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - מיזם BTC

פריצת דרך חרדית

שרי הכלכלה והבריאות הופיעו בפני צמרת תעשיית ההיי-טק בישראל, בהשקת מתחם ה-BTC, המרכז הטכנולוגי החדש של בני ברק ● המיזם המהפכני מציע לחברות פתרון ליציבות תעסוקתית באמצעות העסקה ישירה של עובדות חרדיות בעלות ניסיון בתעשייות היי-טק

23/07/2017 14:52
צופים אל העתיד. מרפסת מיזם BTC. צילום: משה גולדשטיין

מרכז BTC – בניין ההיי-טק החדש של בני ברק הושק השבוע בהשתתפות ההנהלה הבכירה של תעשיית ההיי-טק; LG ,AT&T ,Paypal, מיקרוסופט (Microsoft Israel), לוקהיד מרטין (Lockheed Martin), סיסקו (Cisco), ג'נרל מוטורס (General Motors), נוקיה (Nokia), יבמ (IBM), סמסונג (Samsung), אינטל (Intel), קוואלקום (Qualcomm), ברודקום (Broadcom), צ'ק פוינט (Checkpoint), פיליפס מדיקל (Philips medical systems), קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) – חברות המעסיקות יחד אלפי עובדים בישראל, במרכזי פיתוח הפרוסים בכל רחבי הארץ.

שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, ומנכ"לי תעשיית ההיי-טק. צילום: משה גולדשטיין

שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, ומנכ"לי תעשיית ההיי-טק. צילום: משה גולדשטיין

מנכ"ל בראשית, גדעון קופרמן, קידם בברכה את המשתתפים, והציג את חזון BTC – אשר הוקם על ידי אחים גלובל, בראשית, וטללים, ובסיוע עיריית בני ברק – המציע למעסיקים מתחם עבודה מותאם אישית לצרכי הלקוח, במרכז טכנולוגי מתקדם וחדיש, עם כל השירותים הנדרשים לסביבת עבודה מקצועית, לצד אווירה קהילתית הולמת עבור העובדים החרדים.

קופרמן הדגיש כי המעסיק יקבל את כל שירותי האיתור, אבחון, מיון והשמת העובדים הטובים ביותר עבורו, והם יועסקו ישירות על ידו, לאחר שיצלחו את מבחני הקבלה של החברה המעסיקה.

לצד מתחמי העבודה שיותאמו אישית לצרכי הלקוח, יפעל בקומה התשיעית מרחב עסקים חדיש ומאובזר, כולל כיתות הדרכה, שירותי משרד ומזכירות, חדרי ישיבות עם מערכות תקשורת מתקדמות, פינות עבודה מהודרות לצד מטבח מרווח ומאובזר. בנוסף יפעל במגדל ה-BTC  קומת מעון ושמרטפייה לטובת ילדי העובדות, דבר שיאפשר להן לעבוד ברוגע ובשלווה, בידיעה שילדיהם מטופלים היטב במקום קרוב ונגיש אליהן.

קרין מאיר רובינשטין, מנכלי"ת IATI. צילום: משה גולדשטיין

קרין מאיר רובינשטין, מנכלי"ת IATI. צילום: משה גולדשטיין

את המפגש פתחה קרין מאיר רובינשטין, מנכלי"ת IATI, האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות, שציינה כי "המשך הצמיחה של תעשיית ההיי-טק בישראל תלוי במידה רבה בנכונות ובגמישות של המעסיקים להרחיב את מעגלי המועסקים, כולל ממגזרים שעד היום לא שולבו מספיק בתעשייה".

הרב יעקב ליצמן, שר הבריאות. צילום: משה גולדשטיין

הרב יעקב ליצמן, שר הבריאות. צילום: משה גולדשטיין

שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, הדגיש בנאומו כי "מתחם ה-BTC יאפשר למעסיקים להתמקד בעשייה המקצועית, תוך הענקת סביבת עבודה מושלמת לעובד החרדי, בנגישות מירבית ובאווירה קהילתית".

אלי כהן, שר הכלכלה. צילום: משה גולדשטיין

אלי כהן, שר הכלכלה. צילום: משה גולדשטיין

שר הכלכלה, אלי כהן, ציין כי מיזם ה-BTC יכול לתת מענה הולם עבור חברות רבות, והבטיח כי משרד הכלכלה יעמוד לצד המיזם ויסייע לפעילותו לקידום שילוב עובדים חרדיים בתעשיות המתקדמות בישראל.

מנכ"ל משרד הכלכלה, שי רינסקי, הבהיר כי "משרד הכלכלה יסייע בכל דרך אפשרית למרכז הטכנולוגי החדש, במטרה לאפשר לתעשיית ההיי-טק ליהנות מאיכות ההון האנושי החרדי".

הרב חנוך זייברט, ראש עיריית בני ברק. צילום: משה גולדשטיין

הרב חנוך זייברט, ראש עיריית בני ברק. צילום: משה גולדשטיין

משם נסעו משתתפי האירוע לעיריית בני ברק, שם התקבלו בברכה במליאת מועצת העיר על ידי ראש העיר בני ברק – הרב חנוך זייברט, אשר הציג בפני המשתתפים את יתרונות העסקת עובדים תושבי העיר בני ברק, והצהיר כי חברי הנהלת העיר יעמדו לימין המיזם והמעסיקים במטרה לקדם את שילוב העובדים החרדיים בתעשיית ההיי-טק.

מיכל צוק, המשנה למנכ"ל והממונה על התעסוקה במשרד העבודה והרווחה. צילום: משה גולדשטיין

מיכל צוק, המשנה למנכ"ל והממונה על התעסוקה במשרד העבודה והרווחה. צילום: משה גולדשטיין

המשנה למנכ"ל והממונה על התעסוקה במשרד העבודה והרווחה, מיכל צוק, ציינה כי הממשלה רואה בשילוב עובדים חרדים בתעשיות המתקדמות יעד לאומי חשוב והכרחי, הן עבור המשך השגשוג של תעשיית ההיי-טק, והן עבור העובדים החרדים.

את המפגש נעל יו"ר מרכז BTC, הרב ד"ר צבי אילני, שהרחיב על כך שכיום מועסקות אלפי עובדות חרדיות בעולם ההיי-טק, חלקן בתפקידים בכירים ובעלי הישגים פורצי דרך בתחום הטכנולוגיה.

לפרטים ומידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים