תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Hortonworks, יום ג' 4 ביולי, קריפטון, הכפר הירוק

פורסטר: Hortonworks דורגה כמובילה עולמית בתחום ה-Big Data Warehouse

02/07/2017 16:37
Hortonworks

Hortonworks, מובילה עולמית בפתרונות Hadoop Big Data המיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, דורגה כמובילה ב-Big Data Warehouse Report שיצא לאור ביוני על ידי חברת המחקר המובילה פורסטר (Forrester Research).

על פי פורסטר, ארגונים מודרניים מבינים שה-Data Warehouse המסורתי אינו מספק להם את הדרישות החדשות והמתקדמות של הטכנולוגיה העכשווית, במיוחד כאשר הארגון זקוק להזרמת מידע באופן מהיר, אנליטיקות בזמן אמת, קבצי מידע גדולים ומורכבים ועוד.
על פי הדו"ח, הפתרון של Hortonworks מספק לארגון תובנות עסקיות מכל סוגי המידע שיש לו – גם מידע הנמצא בתנועה מה-Data Warehouse החוצה ( Data in motion) וגם ממידע הנמצא במצב סטטי ב-Data Warehouse (קרי Data in Rest).

בזכות טכנולוגית הקוד הפתוח, Hortonworks ממשיכה לפתח באופן תמידי את פתרונותיה באמצעות שיתוף פעולה מלא עם הגורמים המובילים את עולם המידע . החברה מספקת פתרון מהיר וסקלאבילי עליו ניתן להטמיע את ה-Hortonworks  בענן או On Premise.

HDP (ר"ת Hortonworks Data Platform) הינו פתרון ה-Hadoop היחידי המותאם לארגוני אנטרפרייז ומספק להם את רמת האבטחה והמהירות הדרושה להם.

HDP הינו פלטפורמת מידע המאפשרת לארגונים לעבד נתונים רבים במספר פלטפורמות במקביל תוך כדי שהוא מספק אבטחה ברמה גבוהה, ביצועים והתאמה לחוקי הרגולציה. HDP מספק לארגוני אנטרפרייז פתרון Hadoop כולל אנליטיקות איכותיות, תמיכה בזמן אמת בשימוש רב ביישומים ארגוניים, שמירה על המידע בזמן היותו ב-Data Warehouse ועוד.

Hortonworks מעסיקה כ-1,000 עובדים ב-17 מדינות בעולם והיא מדורגת על ידי חברת המחקר פורסטר כמובילה בתחום ה-Hadoop.

המודל העסקי של החברה דומה למודל לזה של רד-האט (Red Hat), שמטריקס היא מפיצתה בישראל, והוא מבוסס על רכישת מנויים. Hortonworks הנה ה-Contributor המרכזי של פרויקט ה-Hadoop, ומכאן ההובלה של החברה בתחום, בדומה להובלה של רד-האט בפרויקט ה-Linux.

מוטי הדס, סמנכ"ל במטריקס מוצרי תוכנה. צילום: ליאת מנדל

מוטי הדס, סמנכ"ל במטריקס מוצרי תוכנה. צילום: ליאת מנדל

לדברי מוטי הדס, סמנכ"ל במטריקס מוצרי תוכנה, "ארגוני האנטרפרייז הגיעו למסקנה שהצפת המידע בעידן האינטרנט של הדברים והטרנספורמציה הדיגיטלית, מצריכה גישה חדשה לארכיטקטורת המידע".

"אנו שמחים ש-Hortonworks נבחרה כמובילה בתחום ה-Big Data Warehouse על ידי פורסטר ועל היותה חוד החנית של שוק ה-Big Data בארץ ובעולם".

"כנציגים של Hortonworks בישראל, אנו רואים הלכה למעשה את הארגונים הרבים המאמצים אסטרטגית את Hortonworks לליבה העסקית של הארגון".

ב-4 ביולי 2017 מטריקס מארחת חמישה בכירים מ-Hortonworks העולמית בכנס מרכזי בנושא Big Data, בקריפטון הכפר הירוק, הכנס ללא תשלום אך נדרשת הרשמה מראש.

אירועים קרובים