תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Ansible Automates Tel Aviv, יום ה' 29 ביוני, ארקה נמל תל אביב

Molecular Health עוברת לפתרון של רד-האט עבור ניהול נתונים רפואיים

חברת הביוטכנולוגיה הטמיעה Red Hat Enterprise Linux for SAP HANA כדי לתפעל פלטפורמת טכנולוגיה עתירת ביצועים, אמינה וחסכונית שמשלבת מומחיות ביו-רפאית עם נתוני גנטיקת גידולים ומטופלי סרטן

27/06/2017 10:05
פטרה היינריך, סגנית נשיא רד-האט לשותפים ובריתות לאזור EMEA. צילום: יח"צ

רד-האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי Molecular Health, חברת טכנולוגיה מובילה בתחום רפואה מדויקת הטמיעה Red Hat Enterprise Linux for SAP HANA בשילוב עם פתרון גיבוי והתאוששות של Bacula Systems.

הפלטפורמה היא הבסיס של מוצר אנליטי חדש שלה הנקרא HM Guide, עבור טיפול בסרטון על בסיס מסד נתוני ידע אמין ביותר. בסיס ידע זה הינו אוסף ערוך מראש של מידע שנאגר ממיליוני פרסומים מדעיים ורפואיים, כמו גם הערכות ממסדי נתונים גלובליים של נתונים קליניים ומולקולריים.

לאמינות פלטפורמה ותשתית יש חשיבות רבה במיוחד, מאחר ש- HM Guide הפועל בענן, דורש גיבויים תקופתיים וזקוק ליכולת אחסון נתונים בסוגים שונים של מדיה, כמו דיסקים או טייפים. העיבוד לטווח ארוך של משימות batch היה תמיד שיקול מרכזי, בו כרוך חישוב של כמויות עצומות ומורכבות של נתונים.

כדי לטפל בכך, יציבות שרתים הינה קריטית ל-Molecular Health. אחרי בחינות קפדניות בחרה החברה ב-Red Hat Enterprise Linux for SAP HANA עם תוכנת גיבוי של Bacula, שהנה שותפת ISV של רד-האט.

לנהל ולהרחיב את הפלטפורמה עם חסינות לעתיד

Red Hat Enterprise Linux for SAP HANA, שהוכרזה ביוני 2014 כבסיס של שיתוף פעולה מורחב בין רד-האט וסאפ (SAP), מציעה פלטפורמה סקלאבילית, משולבת ועתירת זמינות, המצוידת באמינות, איכות ויציבות המובילות בתעשייה של Red Hat Enterprise Linux.

Red Hat Enterprise Linux for SAP HANA מסייעת לארגונים לקבל מהר יותר החלטות חכמות יותר, להאיץ תהליכים עסקיים ולאפשר קונסיסטנטיות של פעילויות ברחבי העסק דרך סטנדרטיזציה על פלטפורמת רד-האט – אשר מפעילה מערכות קריטיות ביותר מ-90% מחברות הפורצ'ן 500 (Fortune 500) הגלובליות.

Red Hat Enterprise Linux for SAP HANA הוכחה כפלטפורמת הפעלה מאורגנת ויציבה מאוד עבור חברת הביוטכנולוגיה. Molecular Health מאמינה כי הודות לפתרון החזק והמתרחב יותר שיש לה עכשיו, היא ממוצבת היטב לנהל ולהרחיב את הפלטפורמה שלה עם חסינות לעתיד.

סביבה אמינה ויציבה ביותר

סטיבן פוס, סגן נשיא לפעילויות IT ב-Molecular Health, אמר כי "Red Hat Enterprise Linux for SAP HANA בצירוף Bacula Systems, מספקת לנו סביבה אמינה ויציבה ביותר. כתוצאה מכך אנו יכולים עתה להריץ עומסי עבודה ארוכי טווח ועתירי מחשוב, תוך ביטחון רב בהצלחת הביצוע".

פטרה היינריך, סגנית נשיא רד-האט לשותפים ובריתות לאזור EMEA, אמרה כי "Red Hat Enterprise Linux for SAP HANA מאפשרת לחברות כמו Molecular Health, אשר רצתה לספק פיתוח רפואי טוב יותר ולשפר את יכולות המחקר הרפואי שלה כדי לאחזר נתונים במהירות כנדרש על ידי יישומים, לנהל בקלות רבה יותר עומסי עבודה עסקיים קריטיים ולעבוד מטכנולוגיות חדשניות יעילות יותר".

"שיתוף הפעולה החזק של רד-האט עם סאפ, כולל עבודתנו המשותפת על SAP HANA, מספק למשתמשים מערכת הפעלה יציבה ואמינה ביותר, דבר הכרחי בתעשיית מדעי הבריאות והטכנולוגיה הרפואית".

אירועים קרובים