תוכן שיווקי

משנה אסטרטגיה: פיקסקאוט משדרגת את סל מוצריה

החברה מרחיבה את שירותיה לכיוון של ניתוח תוכן ויזואלי מעמיק ברשת, לחברות וגם לצרכנים פרטיים ● אורי לביא, מנכ"ל פיקסקאוט: "הכיוון החדש שלנו ייצר מהפכה בתחום של טרנדים ואנליזות של תמונות או וידיאו, ועוזר לאנשים להיחשף לתוכן מתאים

26/10/2016 13:19
אורי לביא, מנכ"ל פיקסקאוט

חברות בינלאומיות ועסקים קטנים וגדולים מבקשים כל הזמן למדוד את האפקטיביות של המוצרים שלהם ואיך ניתן להעביר את ערך המוצרים טוב יותר לצרכנים. חשוב להם גם להיות קשובים יותר לצרכנים, להשפיע יותר, למדוד את ה-engagement בינם לבין הלקוחות שלהם, ולהבין מהו הטרנד הבא.

כתוצאה מכך קיים ביקוש רב לטכנולוגיות אשר מסוגלות לנתח טקסטים ותמונות. ישראל כמעצמת היי-טק, מספקת פתרונות מסקרנים בכל הקשור לניתוח מידע אינטרנטי.

הניסיון הרב של החברות המקומיות מאופיין גם בהתאמתן התמידי לדרישות השוק. בתוך כך, הודיעה פיקסקאוט (PicScout) על אסטרטגיה חדשה. מאז שנרכשה בשנת 2011 על ידי Getty images העולמית, ועד לאחרונה – החברה סיפקה הגנה על זכויות יוצרים, ובעיקר תמכה באיתור שימוש בתמונות בעלות זכויות יוצרים ברשת.

האסטרטגיה החדשה של החברה, אפוא, נשענת על סל מוצרים חדש מבוסס על ניתוח וויזואלי ולמידה עמוקה ברשת, הן לעסקים והן למשתמש הקצה.

להבין את רמת הפופולריות של החברה

החברה השיקה את מוצרי הדגל החדשים שלה. Insights for Everyone ו-Insights for Business המספקים יכולות של ניתוח תוכן ויזואלי ברחבי הרשת בכדי לוודא אפקטיביות והשפעה של תוכן זה.

Insights for Business מאפשר לחברות לשמור על איכות המוצרים, בלעדיות המיתוג וההשקה. ו-Insights for Everyone יכול לעזור לכל צרכן, מצלם מקצועי ועד הורה שמחפש תמונות של ילדיו, להבין מי ואיך משתמשים בתמונות שלו.

היכולות הטכנולוגית של פיקסקאוט בתחום האינטליגנציה הוויזואלית נחשפות גם באמצעות Visual API המאפשר לכל חברה שרוצה בכך לשלב את הטכנולוגיה הזו במוצרים שלה. מדובר בחברות במגוון תחומים החל במגזר הביטחוני ועד המגזר הקמעונאי.

לדברי מנכ"ל החברה, אורי לביא, "אנחנו שמחים להרחיב את סל המוצרים שלנו ולספק לחברות נתונים חשובים על מיקום התוכן הוויזואלי שלהם ברשת, וחשוב מכך להביא אנליזה מעמיקה שמסייעת להם להבין את רמת הפופולריות של החברה ומוצריה".

להיחשף לתכנים מתאימים יותר

עוד הוסיף כי "היום בשל שימוש הולך וגובר בסמארטפונים המצוידים במצלמות, אין ספק שאנשים יותר ויותר צורכים תוכן ויזואלי. באמצעות המוצרים הללו ופיתוחים נוספים שיבואו, אנחנו שואפים לייצר מהפכה חדשה בתחום של טרנדים ואנליזות של תמונות או וידיאו, ולעזור לאנשים להיחשף למידע המותאם יותר לצרכים ולרצונות שלהם. שכן כיום כבר ברור לכל, שהמוח האנושי קולט ומבין תכנים ויזואליים מהר יותר וטוב יותר בהשוואה לתוכן טקסטואלי. ולכן ההבנה של התוכן הזה משמעותית וחשובה".

לביא סיכם ואמר כי "אנחנו מאמינים שנהווה נדבך מרכזי עבור כל חברה שתרצה ליצור קשר טוב יותר עם לקוחותיה בעזרת השימוש בתוכן ויזואלי המורכב מתמונות או וידאו".

"כמות המידע הקיימת בעולם, ובמיוחד תכנים ויזואליים, גדלה בצורה אקספוננציאלית. כתוצאה מכך, אנשים מוצפים במרחב הדיגיטלי וזה מייצר פער שמקשה עליהם לברור את התכנים שמעניינים אותם. המגמה היא שפיקסקאוט תגשר על הפער בעזרת הבנת התכנים הוויזואליים והשפעתם על אנשים ברמה הפרסונלית, וכך תעזור להם להיחשף לתכנים מתאימים יותר".

אירועים קרובים