תוכן שיווקי
לקראת כנס הלקוחות של טקסס אינסטרומנטס, 12 ביולי, מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, תל אביב

TandemG הולכת לעולם האינטרנט של הדברים על פי פתרונות TI

10/07/2016 12:31

TandemG מספקת שירותי מחקר ופיתוח (תוכנה וחומרה) בעולמות מגוונים לחברות היי-טק בארץ ובעולם, החל ממערכות משובצות (RT/Embedded), ועיבוד אותות (DSP) וכלה בפתרונות צד שרת וענן.

בשש שנים האחרונות, החברה סיימה בהצלחה למעלה מ-320 פרויקטים עבור למעלה מ-100 לקוחות בתחומי ההתמחות שלה; בין הלקוחות נמנות חברות מובילות-שוק גלובליות כגון טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments), אינטל (Intel ), וסאנדיסק (SanDisk) מחד, וסטארט-אפים מצליחים כגון Cato Networks ו-Altair מאידך.


ב-12 ביולי ייערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב כנס הלקוחות של טקסס אינסטרומנטס. TandemG, תגיע לכנס עם נציגות טכנולוגית ועסקית בכדי לאפשר לבאי הכנס לבחון כיצד ניתן לבסס את הפתרונות להם הם זקוקים על טכנולוגיות של TI.

בכנס תוכלו לפגוש שניים מבכירי החברה: מאור פרץ, Director of Embedded Solutions, ועמיר ריקס, Director of Strategic Solutions. במיוחד יהיה מעניין לדבר איתם על האינטרנט של הדברים ועל חיבוריות באופן כללי.

מאור פרץ, Director of Embedded Solutions ב-TandemG

מאור פרץ, Director of Embedded Solutions ב-TandemG

ל-TandemG ואנשי המו"פ שלה ניסיון נרחב ורב-שנים בפיתוח פתרונות מבוססי טכנולוגיות של TI. החל מתכנון רכיבים וכרטיסים אלקטרוניים, דרך עיבוד תמונה ווידיאו על מעבדי DSP וכלה בפתרונות תקשורת ואינטרנט של הדברים.

עמיר ריקס, Director of Strategic Solutions ב-TandemG

עמיר ריקס, Director of Strategic Solutions ב-TandemG

בכנס יוצגו חלק מרכיבים אלקטרוניים אלה וניתן יהיה לדבר על מגוון הפרויקטים שיושמו בהצלחה, כאלה שנמצאים כיום בפיתוח ואפשרויות לעתיד. למשל, פרויקט אינטרנט של הדברים מבוסס CC2564 אשר משדר Dual-Mode, דטה מעל בלוטות' (Bluetooth) ושליטה מעל BLE.

דוגמה טובה נוספת הינה מימוש דגימת וידיאו וביצוע אלגוריתמיקה מורכבת בזמן-אמת משולב דגימות מחיישנים מרובים נוספים, אשר יחדיו מאפשרים ניהוג אוטונומי של רובוט בעזרת מעבד של TI מסדרת DaVinci.

TandemG

TandemG

הלקוחות של TandemG בוחרים בה כי הידע הרב שנצבר בה, המקצוענות המוכחת של כח-האדם המוכשר והיכולות המולטי-דיסציפלינריות שלה, מבטיחים ללקוחותיה איכות ללא פשרות, עמידה בלוחות זמנים, וקיצור זמן ההגעה לשוק.

תחומי ההתמחות של TandemG כוללים:

● Connectivity, Networking & IoT.
● Android OS (kernel, NDK and SDK).
● OS Internals (Linux & Windows).
● Control, Monitor and Management systems.
● Engineering tools & Automation.
● Video, Image and Audio devices.

מה הלקוחות שלנו אומרים עלינו?

לדברי צח קאופמן, מייסד וסמנכ"ל טכנולוגיות, Covertix, "הצוות ב-TandemG הוכח להיות משאב חיוני עבורנו, ההתמדה וגישת ה-"אפשר" שלהם, הייתה יוצאת דופן. בעקביות, הם הפגינו רמת מומחיות גבוהה ווידאו כי התוצרים יגיעו בזמן ובאיכות גבוהה, כל זאת בזמן שכיף לעבוד איתם. אני ממליץ בחום לעבוד איתם".

גיל אבל, סמנכ"ל פיתוח, Athena Smartcard Solutions, אמר כי "TandemG מקצועית ביותר עם איכות תוצרים מעולה. תמיד כיף לעבוד עם גיל, שתמיד עושה את המיטב בכדי לוודא שהתוצאות תהיינה ברמה הגבוהה ביותר. הגישה האישית והמחויבות לדרישות הלקוח, יחד עם רמת המקצוענות, הם מה שהופכים את TandemG לספק ייחודי. אני רוצה להמשיך לעבוד עם TandemG, ובטוח שמכאן הם רק ימשיכו להשתפר".

אביטל אורנשטיין, מנהלת תוכנה, Opgal: "עבדתי עם TandemG בייעוץ המשלב בחירה של מעבד שהיה צריך להתאים למספר פרויקטים תשתיתיים. הם הפגינו רמת מקצועיות גבוהה מאוד, כישורים טכניים מעולים, מוטיבציה, יצירתיות וכישורים אנושיים טובים מאוד. הם הצליחו להמליץ על פתרונות טכניים יצירתיים לבעיות איתן התמודדנו, וסיפקו את התוצרים באיכות ובזמן שהוגדרו".

TandemG נמצאת בצמיחה מתמדת, שמה הולך לפניה בסצנת ההיי-טק הישראלית ובשנה הקודמת אף הגיעה למקום ה-28 ברשימת Israel Technology Fast 50 של דלויט (Delloite).

אירועים קרובים