תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Software AG, יום ג' 28 ביוני, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

Software AG מציעה פתרונות לניטור אירועים פיננסיים ולהגנה על מידע בזמן אמת

פתרון Adabas Analytics ממנף את היכולות המתקדמות של פלטפורמת Apama Streaming Analytics לעיבוד וניתוח אירועים מורכבים בזמן אמת, לקבלת החלטות ולמתן תגובה עסקית אוטומטית מתאימה

07/06/2016 11:57
יורם בן בסט, סמנכ"ל Adabas & Natural, ב-Software AG

Software AG מציגה חבילת פתרונות חדשניים לניטור וניתוח אירועים פיננסיים ולהגנה על מידע קריטי בזמן אמת.

פתרון Adabas Analytics של החברה, ממנף את היכולות המתקדמות של פלטפורמת Apama Streaming Analytics לעיבוד וניתוח אירועים מורכבים בזמן אמת, לקבלת החלטות ולמתן תגובה עסקית אוטומטית מתאימה.


ל-Adabas יכולת להריץ למעלה מ-1,183,000 פקודות בשנייה, והשילוב ביניהם מאפשר למעשה לנטר אירועים חריגים בזמן אמת במסד הנתונים ולהתריע על איומים אפשריים. הפתרון מנטר ומתריע בהתאם לקריטריונים שנקבעו מראש אודות כל כניסה למידע ועדכונים הנעשים מחוץ לזמנים מוגדרים, מאזורים גיאוגרפיים חריגים ו/או כל חריגה מהקריטריונים. היישומים העיקריים של טכנולוגיה זו הם בניהול Big-Data רגיש בתחומי הפיננסים, המיסוי, רשומות רפואיות, תשלומים באשראי, זהויות, משכורות ועוד.

בנוסף, מציעה Software AG את Apama Market Surveillance, שהינו פתרון לעיבוד אירועים מורכבים (CEP-Complex event processing) המציע לבנקים להשקעות ולברוקרים יכולות גבוהות של שליטה ומעקב, וכן יכולת לבצע סקירה מעמיקה של השוק ברמת רזולוציה גבוהה ביותר.

פתרון זה נותן מענה לצורך של הרגולטורים והבנקים ליצור אמצעי הגנה. פתרון Apama מוטמע כיום בכ-40 גופים פיננסיים בכללם יוניקרדיט (Unicredit ), Royal Bank of Canada ו-ANZ bank.

"ההפסדים הפיננסיים אשר עלולים לצבור ארגונים או גופים ממשלתיים בעקבות פריצה למידע או כל מניפולציה בנתונים, הינם גדולים בהרבה מכל גניבה של מזומן", אמר יורם בן בסט, סמנכ"ל Adabas & Natural, ב-Software AG.

לדבריו, "התקנות הרגולטוריות המחמירות הצפויות להיכנס לתוקף והסנקציות הפליליות הכרוכות בהן, יחייבו ארגונים רבים להתאים את אסטרטגיות המעקב שלהן על מנת להימנע מכשלים. מדובר בפעולות המחייבות שימוש במערכות מורכבות ומתוחכמות ביותר היודעות למפות את המידע, למיינו, לאחסנו ולאחזרו בקלות בעת הצורך".

לסיכום אמר, כי "ל-Adabas יכולת להריץ למעלה ממיליון פקודות בשנייה, וניתן ליישמו במניעת הונאות ובהגנה על ארגונים מנזק כספי או מפגיעה קשה במוניטין שלהם. פלטפורמת Apama הינה מובילה עולמית בניתוח מידע מורכב ובזיהוי תבניות וטרנדים, אשר מאפשרים קבלת החלטות עסקיות מושכלות במהירות לטובת מינוף הזדמנויות ונטרול איומים".

אירועים קרובים