תוכן שיווקי

ערוץ 10 הטמיע פתרון של Veeam למניעת השבתות מחשוב בלתי מתוכננות

09/03/2016 14:54
Veeam וערוץ 10

Veeam המפתחת פתרונות זמינות חדשניים לארגוני ה-Always-On Enterprise, הכריזה היום כי ערוץ 10 החליף את פתרון הגיבוי של קומוולט (Commvault) ב-Veeam Availability Suite כדי לשדרג את מערכת זמינות המידע ולהבטיח את קיומו של ה-Always-On Business .

ערוץ 10, אחד משני ערוצי הטלוויזיה המובילים בישראל, המשדר מדי יום למיליוני בתי אב, אינו יכול להרשות לעצמו השבתות מחשוב בלתי מבוקרות וחייב בפתרון זמינות מידע אמין.

"במשך ארבע שנים השתמשנו במערכת הגיבוי של קומוולט", אמר קובי מורה צדק, מנמ"ר ערוץ 10, "אך בחרנו להחליף אותה ב-Veeam Availability Suite, המתאפיינת בתפעול פשוט ואינטואיטיבי וביכולות שחזור מידע מהירות בהרבה, בהשוואה לכל הפתרונות הזמינים בשוק. כמי שחיים בשוק דינאמי אנו נדרשים לספק ללקוחות שלנו זמינות מידע סביב השעון, עם נגישות גבוהה, זריזות מענה ויכולת ניהול ותפעול ידידותית למשתמש – כל אלה ויותר מגולמות בפתרונות זמינות המידע של Veeam".

תהליך השחזור – לכל היותר חצי שעה

Veeam Availability Suite אף מספקת  טווח של יכולות מורחבות כמו למשל שחזור פריטים בודדים ממערכת ה-Exchange, שחזור פשוט לאפליקציות נוספות כגון Active Directory, SQL ואורקל (Oracle), הליווי והתמיכה של צוות Veeam צמוד, קשוב ומוסיף לתחושת הביטחון בחברה ובמוצריה. יחד עם כל זה העלות נוחה ותחרותית, כך שללא היסוס שילמנו מראש על רישיון שימוש לשלוש שנים", הוסיף מורה צדק.

אמיר מרואני, מנהל פריסייל אזורי, Veeam, אמר כי "ליווינו את ערוץ 10 באופן צמוד במעבר מפתרון הגיבוי הקיים לפתרון הזמינות שלנו, והוכחנו כי גם במקרה של השבתת שרתים, כפי שאירע לאחרונה עם שלושה שרתים, תהליך השחזור ארך לכל היותר חצי שעה, כולל שחזור של Linux ו-windows, או שחזור אייטמים בודדים מתוך ה-Exchange".

"חברה כמו ערוץ 10 המשדרת שידורי טלוויזיה למילוני בתי אב בישראל לא יכולה להרשות לעצמה השבתות מחשוב בלתי מבוקרות. לקוחות החברה לא יגלו סובלנות כלפי מעידות כאלה ולכן ערוץ 10 היה חייב ליישם פיתרון זמינות מלא שמאפשר לו להיות Always-On", הוסיף מרואני.

מערך ה-IT של ערוץ 10 חולש גם על חדשות 10 ונענע 10 ובסך הכל מעניק שירותים לכ-600 עובדים. את המערכת הטמיע מערך ה-IT של ערוץ 10, בליווי ובתמיכה צמודה של הצוות המקצועי של Veeam ושל זברה טכנולוגיות, המפיצה את מוצרי Veeam בישראל. עוד משתמשים בערוץ 10 גם בפתרון Veeam Endpoint Backup המיועד לגיבוי תחנות קצה, מבוססות windows.

אירועים קרובים