סטארט-אפים חדשים נבחרו לאקסלרטור אורקל בישראל

אחרי מחזור ראשון מוצלח, אורקל בחרה 5 סטארט-אפים ישראלים חדשים, שיוכלו למנף את הליווי העסקי ואת טכנולוגיות הענן של אורקל כדי לצמוח בשוק האנטרפרייז

נציגי הסטארט-אפים החדשים שנבחרו יחד עם נעם ענבר, מנהלת תחום הסטארט-אפים של אורקל בישראל. צילום: עזרא לוי

אורקל (Oracle) הכריזה היום (ג') על המחזור השני של סטארט-אפים שנבחרו לאקסלרטור של אורקל בישראל.

התכנית מייצרת עבור סטארט-אפים שותפויות בעלות ערך מוסף ותמיכה רחבה, המאפשרת צמיחה משמעותית בעולם האנטרפרייז, וכן מאיצה חדשנות מבוססת ענן.

התכנית מנוהלת במסגרת צוות המחקר והפיתוח של אורקל, ומספקת לסטארט-אפים שישה חודשים של ליווי ברמה עולמית, על ידי טובי המומחים הטכנולוגיים והעסקיים, גישה לטכנולוגיה העדכנית ביותר, גישה למאגר הלקוחות הגלובלי העצום של אורקל, ובו מעל 430 אלף לקוחות וגישה חופשית לכל שירותי הענן של אורקל. בנוסף מציעה התכנית רשת הולכת וגדלה של סטארט-אפים נוספים בקהילה הגלובלית.

הסטארט-אפים הנבחרים

חמשת הסטארט-אפים במחזור השני של התוכנית בתל-אביב נבחרו מתוך מגוון רחב ותחרותי של סטארט-אפים שהגישו מועמדות. בין המשתתפים:

Loom Systems – חברה לפתרונות שליטה ובקרה מבוססי בינה מלאכותית, המאפשרת חווית לקוח נטולת הפרעות באמצעות פתרון AIOps המנבא ומונע תקלות IT. הפתרון משפר מצוינות תפעולית, ומאפשר לארגונים להצליח בעידן הדיגיטלי.

BrandTotal – תוך שימוש במתודולוגיות מעולמות הסייבר, האלגוריתמיקה והבינה המלאכותית, פלטפורמת BrandTotal מסוגלת לפענח את אסטרטגיית השיווק של המתחרה ובכך להעניק למשתמשיה יתרון. הפלטפורמה מאפשרת למותגים להבין את המתרחש בקרב מתחריהם בזמן אמת, כך שהם יכולים להגיב במהירות ולהתאים את אסטרטגיית השיווק שלהם בצורה אופטימלית לשוק.

EasySend – פלטפורמה ייחודית המשדרגת את חוויית המשתמש מקצה לקצה, על ידי הפיכת ערוצי תקשורת ידניים מיושנים לתהליכים דיגיטליים חדשניים ומותאמים אישית, בלחיצת כפתור. החברה פועלת כיום עם עשרות גופים מובילים בעולם, ומביאה לעלייה ניכרת ברמת שביעות רצון הלקוח, חוסכת זמן, מייעלת את הטיפול בו ומשפרת את רמת דיוק הנתונים.

Agamon – פלטפורמת בינה רפואית שמנפצת את חומות המידע, מארגנת ומפענחת מידע רפואי על מנת לספק תובנות חכמות לארגונים ולשפר טיפולים רפואיים. הנגשת מידע איכותי וניתוח הנתונים יאיצו את פיתוח הרפואה המותאמת האישית, פתרונות טכנולוגיים ואפליקציות AI בתחום הבריאות הדיגיטלית.

Verbit.ai – מספקת שירותי תמלול וכתוביות, המשלבים אלגוריתמים לתמלול אוטומטי (Speech Recognition) בשילוב מתמללים מקצוענים אנושיים. שילוב טכנולוגיה של בינה מלאכותית יחד עם הבינה האנושית מאפשר ל-Verbit לספק שירות תמלול וכתוביות ברמת הדיוק ובמהירות הגבוהה ביותר. Verbit פועלת בשוק התמלול האוטומטי המקצועי ללקוחות מתחומי המשפט, החינוך, המדיה והרפואה.

"יכולים לעשות שינוי בעולם האנטפרייז"

"הסטארט-אפים בישראל ממשיכים להעלות את הרף בחדשנות ענן גלובלית, ואנו גאים לקבל קבוצה נבחרת של חמישה חדשים למחזור השני שלנו", אומר רג'י ברדפורד, סגן נשיא בכיר לאקו-סיסטם ואקסלרטורים באורקל. "לאור הצלחת המחזור הראשון בתל אביב, נמשיך למנף את היכולות שלנו בענן, כדי להוביל מוצרי ענן ורשת גלובלית שתתמוך בצמיחתם המהירה".

נעם ענבר, מנהלת תחום הסטארט-אפים של אורקל בישראל: "בחרנו קבוצה של סטארט-אפים מבוססים וחזקים, ואנו מאמינים שהם יכולים לעשות שינוי בעולם האנטפרייז. כל אחד מהם בעל התאמה חזקה לאורקל וללקוחותיה, וכולם בעלי פוטנציאל אדיר למנף את הטכנולוגיה של אורקל בכדי לתת מענה לחלק מהבעיות הגדולות ביותר שזיהינו בעולם האנטרפרייז".

ענבר ציינה, כי בין הסטארט-אפים שהגישו מועמדות לתוכנית, בלטה בעיקר קטגוריית טכנולוגיות השיווק, שהייתה הגדולה ביותר (20% מהחברות), אחריה חברות המפתחות טכנולוגיות לעולם המכירות (16%) ולעולמות שרשרת אספקה והאינטרנט של הדברים (13%). תחומים נוספים היו: בריאות, סייבר, תשתיות ו-DevOps, בלוקצ'יין, פינטק ו-Insurtech.

תוכנית האקסלרטור פועלת באוסטין בארה"ב, בבנגלור ובריסטול באנגליה, בדלהי-NCR ובמומבאי בהודו, בפריז, בסאו-פאולו, סינגפור ותל-אביב.

אורקל מפעילה בישראל מספר תכניות לסטארט-אפים, המאפשרות למנף טכנולוגיות מבוססות ענן בכדי לייצר חדשנות משותפת, ביניהם תכנית האקסלרטור ותכנית ה-Scaleup.

ה-Scaleup, שהושקה בפברואר האחרון, היא תכנית בסגנון וירטואלי שמיועדת לחברות פורטפוליו של קרנות הון סיכון ופרייבט אקוויטי, כדי לאפשר להן צמיחה מואצת. לתכנית הווירטואלית הישראלית הצטרפו כבר עשרות סטארט-אפים בהם: Scadefence, Kryon Systems, Powtoon, Site AI, Atidot, Vatbox , Roojoom, Volleto ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים