טוויטר השיקה כלי לבניית אשכולות ציוצים

הרשת החברתית מכניסה לשירות שלה עוד דרך לעקוף את מגבלת התווים, שהוכפלה באחרונה, ומאפשרת מעכשיו לחבר יחד טוויטים לאשכול שלם אחד, נגיש ומובן יותר

ממשיכה לנסות למנוע הפצת פייק-ניוז. טוויטר

טוויטר (Twitter) השיקה אתמול (ג') את התכונה החדשה אשכולות (Threads), שמאפשרת לכל אחד "לתפור" טוויטים זה לזה, בכדי לספר סיפור שלא יכול להיות "סתם" ציוץ, או כזה שנדרש לכתוב בו מידע נוסף. החברה הבהירה כבר בחודש שעבר כי התכונה הייתה בבדיקה ומעכשיו היא תתחיל לגלגל אותה לכל המשתמשים, לאחר שעברה את כל הבחינות.

בתחילה הודיעה טוויטר שהיא שוקלת להכניס לשימוש תכונה שתיקרא Tweetstorm, ושתאפשר לאנשים לאחד את כל מחרוזת הטוויטים ולאחר מכן לפרסם אותם יחד. בפועל עשו משתמשים שימוש ביכולת כבר מזה זמן רב ברשת החברתית. בהתחלה עשה בה שימוש רק מספר קטן של מאמצים מוקדמים, בכללם ניתן לציין את מארק אנדריסן, מייסד משותף של a16z, שהיה לעתים קרובות משתף כך ברשת המצייצת את הפרסומים מהבלוג שלו.

כבר כיום: מאות אלפי מחרוזות ציוצים בכל יום

הצורך במחרוזות ציוצים מוארכות הפך דחוף יותר לאורך השנים, מכיוון שמשתמשים התקשו להתבטא לנוכח מדיניות 140 התווים המגבילה של טוויטר, שבאחרונה דווקא הוכפלה.

משתמשים אימצו את מחרוזות הטוויטים ממספר סיבות: בכדי לספר סיפורים אישיים, מתוחכמים או מצחיקים באמצעות טוויטר; על מנת לחבר עובדות סביב חדשות חמות, להתרעם על עניינים פוליטיים או על נושאים אחרים; או אפילו רק כדי להפוך פוסט ארוך לקריא יותר ולקל יותר להבנה. לטענת החברה, כיום יש מאות אלפי מחרוזות טוויטים שנכתבות בכל יום, ולכן היא החליטה להכניס את הכלי רשמית לשימוש ולכנותו בשם אשכולות.

בעיקרו של דבר, האשכולות הם סדרות של מחשבות שקשורות יחד ושבהם נכללים ציוצים שונים, והם מאפשרים למשתמשי טוויטר לשתף זרם שלם של מחשבות, למרות מגבלת התווים.

תכונת אשכולות נראית כמו ניסיון נוסף של טוויטר להפוך את הפלטפורמה שלה לידידותית יותר למשתמש. החברה מסרה שהיא יצרה את התכונה בכדי להקל על המשתמשים ליצור נושאים משלהם ובכדי להקל על מציאת כל הטוויטים בשרשור, או יותר נכון באשכול, יחיד.

אלה שיש להם כבר כעת גישה לתכונה יוכלו ליצור את האשכולות באמצעות כפתור פלוס (Plus). כל הטוויטים שייכללו באשכול יתפרסמו באותו הזמן, ויהיה קל יותר לקרוא אותם ולעקוב אחרי הרעיון שלהם. גם לאחר שאשכול כבר פורסם ניתן יהיה להוסיף אליו ציוצים חדשים, באמצעות הלחצן הוסף עוד ציוץ (Add another Tweet). הרשת החברתית גם הוסיפה תווית הצג את האשכול הזה (Show this thread), כך שמשתמשים יכולים בקלות רבה יותר לראות את כל הציוצים בסדרה ספציפית.

התכונה תגיע לכל משתמשי אנדרואיד (Android) ו-iOS ולמשתמשי האינטרנט במהלך השבועות הקרובים, כחלק מהעדכון הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים