גם ברבעון השלישי של 2017: סמסונג מובילה במכירות הסמארטפונים

לפי הדו"ח של קאנליס, מכרה הענקית כ-88 מיליון מכשירים ברבעון שהסתיים בספטמבר השנה, כמעט כפליים מהמכירות של אפל, ששמרה על המקום השני עם 46 מיליון יחידות

התאוששות בשוק הסמארטפונים ב-2021. צילום: BigStock

סמסונג (Samsung) ממשיכה להוביל את רשימת מכירות הטלפונים החכמים גם ברבעון השלישי של 2017. כך עולה מנתונים ששחררה חברת מחקרי השוק קאנליס (Canalys).

לפי הדו"ח של החברה מכרה הענקית כ-88 מיליון מכשירים ברבעון שהסתיים בספטמבר השנה, כמעט כפליים מהמכירות של אפל (Apple) ששמרה על המקום השני עם 46 מליון יחידות. בסך הכל צמח השוק ברבעון השלישי למכירות של כ-376 מליון יחידות, יותר מ-5.9% לעומת הרבעון המקביל ב-2016.

הצמיחה במכירות של סמסונג, במונחים של שנה לשנה הייתה 8.2%, אך את ההצגה גנבה הפעם שיאומי (Xiaomi) שזינקה למקום החמישי לאחר מכירות שיא ברבעון עם 28 מליון יחידות, עם גידול מדהים של 86.9% לעומת המכירות שלה ברבעון השלישי של 2016.

גורם המשפיע על מכירות היצרניות

מדובר ברבעון בו החברה רשמה כמה וכמה שיאים, כולל מכירות של כמה מיליוני מכשירים בשבועיים בלבד בהודו, שיחד עם סין הופכת לגורם שמשפיע מאוד על המכירות של היצרניות ברמה גלובלית.

וואווי (Huawei) נותרה במקום השלישי עם מכירות של 39.1 מיליון יחידות ועם גידול יפה בפני עצמו, של 17%, ואופו (Oppo) שוב במקום הרביעי עם 30 מיליון יחידות, וגידול של 7.4%.

אפל דיווחה כי מכרה ברבעון השלישי של 2017 כ-11.8 מיליון מכשירים iPhone 8  ו-iPhone 8 Plus ביחד, ואילו סמסונג מכרה כבר 4.4 מיליון יחידות של מכשיר הדגל האחרון שלה Galaxy Note 8, וכנראה כבר שכחה מהפשלה של Note 7.

אבל מי שבלט מכל כולם היה דווקא ה-iPhone 7 ממנו מכרה אפל לא פחות מ-13 מיליון יחידות. גם במקום השני מכשיר של אפל, ועוד ישן יותר, iPhone 6s שמכר כ-7.9 מיליון יחידות, לפי קאנליס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים