BDA תשווק את פתרון SAP Hybris של סאפ בישראל

SAP Hybris היא משפחת פתרונות בתחום ניהול המכירות, המסחר האלקטרוני, השיווק והשירות, הסוללת את הדרך לעולם ה-Real Time customer experience ● יתרונה ביכולת "לקרוא את המחשבות של הלקוח" ולייצר יתרון עסקי תחרותי בעידן הדיגיטלי

שרון בן ארי, מנהלת שותפים עסקיים בסאפ ישראל. צילום: יח"צ

סאפ (SAP) ישראל ו-BDA Projects חתמו על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו תשווק ותיישם  BDA Projects מודולים למכירות ושירות לקוחות הקיימים בפתרון SAP Hybris, מוצר ה-CEC (ר"ת Customer Engagement and Commerce) של סאפ בענן.

SAP Hybris היא משפחת פתרונות בתחום ניהול המכירות, המסחר האלקטרוני, השיווק והשירות, הסוללת את הדרך לעולם ה-Real Time customer experience. יתרונה ביכולת "לקרוא את המחשבות של הלקוח" ולייצר יתרון עסקי תחרותי בעידן הדיגיטלי.

מבחינה טכנולוגית, זהו הדור החדש של הפתרונות לעולם ניהול קשרי הלקוחות וחוויית הלקוח, מערכות למסחר אלקטרוני, כולל פתרונות לניתוח קונטקסטואלי של השיח ברשת, מערכות חיזוי אנליטי לחיזוי התנהגויות עתידיות והאינטרנט של הדברים.

עדה מרקמן, מנכ"לית BDA Projects

עדה מרקמן, מנכ"לית BDA Projects

עדה מרקמן, מנכ"לית BDA Projects, אמרה כי "אנו פועלים ביישום פתרונות מכירות ושירות לקוחות של סאפ בכל השלבים – החל מאיפיון והגדרת צרכים, דרך תכנון, יישום וביצוע התאמות ועד לליווי העלייה לאוויר ותמיכה אחריה".

"החיבור בין הטכנולוגיות של סאפ לניסיון והידע הרב הקיימים ב-BDA, המתבטאים ביכולת לשיפור תהליכים עסקיים באמצעות הטמעת טכנולוגיה חדשנית בארגון, תוך היכרות מעמיקה עם עולמות תוכן שונים, יתרום רבות להשגת יתרונות עסקיים עבור לקוחותינו, קטנים כגדולים".

לדברי שרון בן ארי, מנהלת שותפים עסקיים בסאפ ישראל, "אנו שמחים לצרף את BDA למערך השותפים העסקיים שלנו. ל-BDA ערך מוסף גבוה כחברת ייעוץ המשלבת יישום טכנולוגיות מתקדמות עם ערך עסקי בכלל ובתחום ניהול קשרי לקוחות ויישום מערכות CEC בפרט".

"אין לי ספק כי השותפות תקדם את לקוחותינו, תוך שילוב כלי ניהול אשר יצעידו אותם קדימה בתחום הטכנולוגי והעסקי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים