לנובו במרכז… הנתונים; חלק ג'

בכנס שערכה באחרונה בניו-יורק השיקה לנובו שורה של פתרונות לדטה סנטרים ולמחשוב האישי ● הנמר היה, ראה והתרשם

27/06/2017 12:26
המחשב האישי של לנובו במבחני עמידות על הבמה: שפיכת כוס מים, זריית חול והפלה מגובה המותנייים. בכל המקרים הוא המשיך לעבוד

משתתפים רבים הגיעו בשבוע שעבר לניו-יורק ל-Transform, המפגש השנתי של לנובו (Lenovo). מי שבא לכנס יכול היה לראות בין המוני האנשים לקוחות, שותפים, נציגי מדיהה נבחריםם וכמובן – נציגי החברה עצמה, בראשותו של המנכ"ל והיו"ר, יאנג יואנצ'ינג, שמכונה YY.

אנשי לנובו הציגו באירוע את קווי המוצר החדשים שלה למחשוב האישי ולדטה סנטרים – שרתים, אחסון ורישות.

המוטו של החברה הוא לספק את הפתרונות הטובים המשתלבים במהפכת התבונה: אינטליגנציה מלאכותית, מציאות רבודה ומציאות וירטואלית. או, באנגלית – AI, AR ו-VR. כמו כן, היא הציגה את שלל היישומים שלה לתחומים הבולטים בעולם הטכנולוגי החדש, כגון רכב אוטונומי, רובוטים ורחפנים. כל אלה צריכים פלטפורמות אדירות עוצמה ניידת, כמו גם דטה סנטרים חזקים, כדי לספק נתונים למקבלי ההחלטות. שהרי שם המשחק הוא הנתונים של הארגון והאם הוא מוציא את המיטב מהם. בלנובו אומרים שמקבלי ההחלטות יכולים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר בעזרת הפתרונות שלהם.

היה מעניין ומעשיר לשמוע על ההתפתחויות הבולטות האחרונות בתחומים שבהם עוסקת לנובו ובעולם הטכנולוגי בכלל, ולחזות בתוצאות שאליהן מביאים פתרונותיה. לפניכם תמונות שממחישות את הדברים הללו.

למעלה: היכולות של מחשב העל שלנובו הקימה עבור מרכז החישובים בברצלונה, המבוססת של מעבדי Xeon החדשים של אינטל.

תחילת הדרך הארוכה, בת 25 השנים, של המחשבים הניידים של יבמ-לנובו, ThinkPad. מאז, המחשב הפך לאייקון של המחשוב הארגוני-עסקי ושמר על מובילותו לאורך התקופה הארוכה בתעשייה.

ב-2005 רכשה לנובו את חטיבת מחשבי ה-PC של יבמ, שמכרה עד אז 25 מיליון מהם במשך 13 שנה. מאז, לנובו מכרה כ-100 מיליון מהם, ב-12 שנה.

לנובו מכנה את עצמה מובילת ה-PC הארגוני, אך במשמעות חדשה: Personalized Computing – מ-BYOD (הבא את המכשיר שלך) ועד למשרד החכם. כאן היא מציגה את המחשב המתקפל שלה, שעדיין לא ידוע מתי יוכרז. מה שכן, בלנובו אומרים שאפשר יהיה גם לדבר אליו.

מיפוי השותפים של לנובו לפי תחומי הפתרונות – מענן הברידי ועד VDI.

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים