לנובו במרכז… הנתונים; חלק א'

בכנס שערכה באחרונה בניו-יורק השיקה לנובו שורה של פתרונות לדטה סנטרים ולמחשוב האישי ● הנמר היה, ראה והתרשם

25/06/2017 16:52

משתתפים רבים הגיעו בשבוע שעבר לניו-יורק ל-Transform, המפגש השנתי של לנובו (Lenovo). מי שבא לכנס יכול היה לראות בין המוני האנשים לקוחות, שותפים, נציגי מדיה נבחרים וכמובן – נציגי החברה עצמה, בראשותו של המנכ"ל והיו"ר, יאנג יואנצ'ינג, שמכונה YY.

אנשי לנובו הציגו באירוע את קווי המוצר החדשים שלה למחשוב האישי ולדטה סנטרים – שרתים, אחסון ורישות.

המוטו של החברה הוא לספק את הפתרונות הטובים המשתלבים במהפכת התבונה: אינטליגנציה מלאכותית, מציאות רבודה ומציאות וירטואלית. או, באנגלית – AI, AR ו-VR. כמו כן, היא הציגה את שלל היישומים שלה לתחומים הבולטים בעולם הטכנולוגי החדש, כגון רכב אוטונומי, רובוטים ורחפנים. כל אלה צריכים פלטפורמות אדירות עוצמה ניידת, כמו גם דטה סנטרים חזקים, כדי לספק נתונים למקבלי ההחלטות. שהרי שם המשחק הוא הנתונים של הארגון והאם הוא מוציא את המיטב מהם. בלנובו אומרים שמקבלי ההחלטות יכולים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר בעזרת הפתרונות שלהם.

היה מעניין ומעשיר לשמוע על ההתפתחויות הבולטות האחרונות בתחומים שבהם עוסקת לנובו ובעולם הטכנולוגי בכלל, ולחזות בתוצאות שאליהן מביאים פתרונותיה. לפניכם תמונות שממחישות את הדברים הללו.

יהללך זר ולא פיך. הפעם זהו מגזין העסקים הבינלאומי פורצ'ן (Fortune), שקובע שהדגם החדש של לנובו הוא המחשב העסקי החזק ביותר שנוצר עד עתה.

מחשבי לנובו מגיעים עם Windows 10 להתקנה היישר מהקופסה, בלי כל מיני פלאג-אינים מפריעים.

לנובו מציגה שיאי סוללה: שעה הטענה ל-12 שעות שימוש. חשוב לעסקים בכל מקום.

המכשירים שלה תומכים תמיכה בתקשורת סלולרית מהדור החמישי – LTE. חשוב לעסקים בדרכים.

המחשב האישי של החברה עומד ביותר מ-200 מבחני בקרת איכות מחמירים.

חברת מוצרי ספורט עם מחזור של קרוב למיליארד דולר נהנית מיתרונות לנובו, בין היתר בזכות שילוב של מערכת ERP מבית סאפ (SAP).

לנובו היא חלק מרכזי מהאקו-סיסטם הגדול של סאפ ליישומים ארגוניים, שמספק זמן הגעה לשוק מיטבי.

לא המחיר לבדו נמדד, אלא גם התפוקה לעלות. כאן מצטיינת לנובו, לדברי ניקולס מוניר, מנמ"ר Cerfacs – מוסד המחקר המדעי האירופי בטולוז, צרפת.

יאנג יואנצ'ינג, מנכ"ל ויו"ר לנובו. בשיחה עימי, הוא חלק את רשמיו מביקורו בישראל לפני כשנתיים, כחלק מקבוצת מנכ"לים של חברות. לדבריו, "ישראל היא מדינה מאוד מתקדמת, עם אנשים חדשניים וחסרי עכבות בהפעלת מחשבותיהם". הוא ציין שיש ללנובו עניין לרכוש מיזמים חדשניים, שמשלימים את הפתרונות שלה.

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים