מרכז המו"פ של פאלו אלטו בישראל הטמיע אחסון של נימבל

"המערכת מאפשרת לנו יכולת גידול והתאמה של המעבדות והבדיקות שאנו מבצעים, למספר הלקוחות הגדל של החברה ולצרכים השונים שלהם", כך לדברי כוכבית אלמגור, מנהלת מחלקת איכות בחברה

כוכבית אלמגור, מנהלת מחלקת איכות בפאלו אלטו ישראל. צילום: יח"צ

DnA IT ו-2Bnet הטמיעו במרכז הפיתוח של פאלו אלטו (Palo Alto Networks) בישראל מערכי אחסון של נימבל סטורג' (Nimble Storage). הפרויקט ארך ארבעה חודשים והסתיים באחרונה והיקפו הכספי נאמד במאות אלפי שקלים.

הפתרון משמש את סביבת הפיתוח והבדיקות של פאלו אלטו. במסגרת הפרויקט הוטמע מערך אחסון All-Flash בהיקף של מאות טרה-בייט, המאפשר לספק נפחי אחסון גדולים עם ביצועים גבוהים ויכולות של דחיסת נתונים, המתאימים לסביבת פיתוח ובדיקות מסיבית במודל של אינטגרציה מתמשכת (Continuous Integration).

פאלו אלטו הוקמה על ידי ניר צוק הישראלי, המשמש בה כ-CTO. מרכז הפיתוח של ענקית אבטחת המידע מתבסס על פעילות חברת הסטארט-אפ הישראלית סייברה (Cyvera). זו נרכשה במרץ שנת 2014 תמורת סכום מוערך של 220 מיליון דולר.

תחליף לאנטי-וירוס הארגוני

המרכז בישראל עוסק בפיתוח מערכות הגנה מתקדמות לעמדות קצה, אשר מגנות מפני מתקפות מתקדמות ומתמשכות, APT וכן הן משמשות כתחליף לאנטי-וירוס הארגוני.

לדברי כוכבית אלמגור, מנהלת מחלקת איכות בפאלו אלטו ישראל, "אנו דוגלים באסטרטגיה של בדיקות White Box, אשר מבוססות בעיקר על אוטומציה, אשר דורשת ניצול משאבים בצורה יעילה".

"אנו מקפידים לבחון בצורה עקבית פתרונות טכנולוגיים שונים, אשר יאפשרו לנו יכולת גידול והתאמה של המעבדות והבדיקות שאנו מבצעים, למספר הלקוחות הגדל של החברה ולצרכים השונים שלהם".

ליאור אפרים, מנהל התשתיות במחלקת האיכות של פאלו אלטו בישראל. צילום: יח"צ

ליאור אפרים, מנהל התשתיות במחלקת האיכות של פאלו אלטו בישראל. צילום: יח"צ

ליאור אפרים, מנהל התשתיות במחלקת האיכות של פאלו אלטו בישראל, הוסיף כי "ההטמעה של מערך האחסון של נימבל, נועדה לתמוך בגידול הפעילות של מרכז הפיתוח בישראל, ולאפשר התאמה של המרכז לעבודה בסביבות פיתוח מודרנית, ללא אתגרים של בעיות ביצועים וכאבי גדילה".

כפיר שפיר, מנהל מכירות נימבל בישראל ציין כי "מערך האחסון שהוטמע הוא מסדרת AF5000. הוא מספק מענה לדרישות ההולכות וגדלות של מרכז פיתוח, אשר זקוק לעבודה בסביבות פיתוח ובדיקות מתקדמות, עם אפשרות לבצע בדיקות בסביבות שונות".

"המערכת שלנו מספקת רמות ביצועים גבוהות – בכל סוג של עומס, גידול בהיקף מערך האחסון ללא פגיעה בביצועים, חסכון בחשמל ובמקום, וכן אפשרות לאחסון יותר מידע בפחות מקום. זאת, הודות לטכנולוגיות דחיסה מתקדמות ומערכות להגנה על הנתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים