"העידן הדיגיטלי מתאים לישראלי כמו כפפה ליד"

לקראת ראש השנה, בכירים בתעשייה מסכמים את תשע"ו בהיי-טק הישראלי ומעריכים מה יקרה בשנה הבאה ● והפעם: עופר מילבסקי, סמנכ"ל התפעול של סאפ ישראל

עופר מילבסקי, סמנכ''ל התפעול של סאפ ישראל. צילום: ניב קנטור

כיצד אתה מסכם את השנה בהיי-טק הישראלי?
"גם השנה ניתן היה לראות שההיי-טק ממשיך להוות גורם מרכזי וחשוב בכלכלה הישראלית ובתחומים חשובים נוספים. אנחנו נמצאים בעידן שבו טכנולוגיות משנות מהותית את החיים של כולנו כמו גם את האופן בו ארגונים נוצרים, פועלים, מייצרים ונעלמים. לכן, מהלכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים הם כבר מזמן לא בגדר המלצה אלא מהווים צעד אסטרטגי הכרחי להתמודדות והישרדות חברות בשוק הנוכחי והעתידי. ארגונים רבים מבינים את זה וביצעו השנה מהלכים בתחום".

מה צפוי לנו בשנה הבאה?
"ראשית אסייג – הנבואה נתנה לשוטים. אבל בכל זאת: ככל הנראה, נמשיך לראות תנועה גוברת לכיוון הענן על סוגיו השונים ונראה עוד ארגונים שמקדימים את השוק מבחינת ההבנה של העידן אליו אנחנו צועדים. אנחנו, בסאפ (SAP), קוראים לזה Live Business".

את מי היית מכתיר כחברת השנה בתעשייה?
"טבע מצליחה להתחדש ולממש אסטרטגיה עסקית שמבססת את מעמדה כמובילה עולמית בתעשייה שלה תוך שילוב של טכנולוגיות, תהליכים ואלפי אנשים ממדינות שונות. זה מרשים וייחודי".

מה אתה מאחל לתעשייה לשנה הקרובה?
"ראשית, אני מאחל לכולנו שנה טובה ובטוחה. אני מאמין שגם בשנה הבאה ימשיכו להיות לחברות הישראליות הזדמנויות לפרוץ גבולות, שווקים, מדינות ומוסכמות. העידן הדיגיטלי מתאים ונכון לישראלי כמו כפפה ליד ואם רק נדע לממש את הפוטנציאל – השמיים הם הגבול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים