תוכן שיווקי

קרן נתן בחרה בפתרון SAP Business One בענן של Menahel4U

17/06/2018 12:52

גוף הפילנתרופיה קרן נתן, העוסק בעידוד יזמים ועסקים חדשים באמצעות מתן הלוואות ללא ריבית, בחר במערכת SAP Business One בענן של Menahel4U (מנהל4יו). המערכת שהטמיעה קרן נתן תהיה מבוססת פלטפורמת SAP Cloud. היא תרכז במקום אחד ראייה 360 מעלות של פעילות ניהול הכספים, ניהול קשרי היזמים וממשק אונליין, ליצירת קשר עם הקרן באמצעות אתר האינטרנט שלה. את פרויקט ההטמעה ניהלה חברת טארגט יעוץ ארגוני.

קרן נתן לעידוד יזמים חדשים וחסרי יכולת כספית נוסדה לפני כעשור. הקרן הוקמה במטרה לעודד יזמים הזקוקים למימון להקמת עסק חדש, כאשר ההלוואה ניתנת ללא ריבית וללא ערבויות. עד היום סייעה הקרן בהקמה של כ-1,000 עסקים בפריסה ארצית רחבה ולמגזרי אוכלוסייה מגוונים – כולל יהודים, ערבים, בדואים ודרוזים.

קודם להטמעת מערכת SAP Business One, עשתה הקרן שימוש במערכת הנהלת חשבונות של חשבשבת ובמערכת ניהול קשרי לקוחות מפיתוח עצמי. החשיבה מאחורי הצורך בהטמעת המערכת החדשה עלתה מהדרישה להתנהל מול בסיס נתונים אחיד, אשר ירכז את כל הפעילות הפיננסית, ניהול קשרי היזמים וממשק לדיגיטל.

המערכת החדשה יושמה תוך מספר שבועות, ובאופן מיידי עברו אנשי הקרן לעבוד עליה במודול ניהול קשרי הלקוחות – יזמים ומודול ניהול ההלוואות, כאשר בקרן מציינים לטובה את הגמישות של המערכת בהתאמתה לצרכיה הספציפיים.

דורית צור-להב, מנכ"לית קרן נתן, מציינת כי "כחלק מתהליכים של חשיבה ניהולית רחבה, היינו זקוקים לכלי ניהול ובקרה איכותיים שיתנו לנו מידע בזמן אמת על כל קשת הפעילויות הרחבה של הקרן ומעקב של לקוחות, ולכן בדקנו מספר אופציות. בחרנו ב-SAP Business One מאחר שאנו מאמינים בטכנולוגיה גלובלית, שהוכיחה את עצמה הן בישראל והן בעולם. אנו מתאימים את עצמנו לטכנולוגיה העכשווית על מנת לספק ליזמים שלנו את הצרכים שלהם באופן מידי, ולנו את יכולות הניהול, השליטה והבקרה הרחבות ביום יום".

יורם ממי מחברת "טארגט יעוץ ארגוני", שליוותה את תהליך הגדרת הצרכים של הקרן, את תהליך הבחירה וניהלה את הפרויקט, מציין כי "כמו בכל גוף עסקי שמשדרג את עצמו מבחינה טכנולוגית, נוצר מצב של בחינת נוהלי עבודה וזרימת תהליכים אשר יושמו אל תוך המערכת. זהו תנאי ראשון להצלחה של פרויקט החלפת מערכת מידע".

אילן אלנבוגן, מנכ"ל Menahel4U. מקור תמונה: פורטל קרן

אילן אלנבוגן, מנכ"ל Menahel4U. מקור תמונה: פורטל קרן

אילן אלנבוגן, מנכ"ל Menahel4U, ציין כי "הפרויקט התמקד בהטמעת מערכת אינטגרטיבית אחת, שתיתן מענה לכל התהליכים העסקיים מקצה לקצה, כולל תהליכי תפעול, בקרה ודיווח. השימוש בפתרון SAP Business One בענן מאפשר לארגון להתבסס על מערכת אחת אחידה, ולמנהלי הארגון להתחבר לנתונים מכל מקום ובכל זמן".

לפרטים נוספים אודות הפתרון: http://www.sapbusinessone.co.il/he/company/buisnessone/main/

 

אירועים קרובים