קומסק תייצג בישראל את פתרונות ההגנה הארגוניים של Lastline

פתרון הדגל של החברה, Previct, מגן על מערכות ארגוניות מפני נוזקות מתוחכמות המופצות בכל הפלטפורמות, לרבות באמצעות האינטרנט, דואר אלקטרוני, אנדרואיד, PDF ופלאש

קבוצת אבטחת המידע קומסק (Comsec) תייצג את מוצרי Lastline, ספקית פתרונות הגנה אקטיביים לארגונים. האחרונה מציעה פתרון המשלב ענן ופתרון הגנה מקומי (On Premise) כנגד איומים מתוחכמים ומתקדמים (APT’s), פרצות יום אפס (Zero-Day) והתקפות ממוקדות.

פתרון הדגל של החברה, Previct, מגן על מערכות ארגוניות מפני נוזקות מתוחכמות המופצות בכל הפלטפורמות, לרבות באמצעות האינטרנט, דואר אלקטרוני, אנדרואיד, PDF, פלאש (Flash) ועוד. Previct מנתח תעבורה נכנסת תוך שימוש בניתוח ברזולוציה גבוהה, וסורק תעבורה יוצאת כדי לזהות אירועים הקשורים לקוד זדוני ומשווה אותם לאירועי אבטחת מידע.

Lastline הוקמה ב-2011 על ידי צוות פרופסורים למדעי המחשב מאוניברסיטאות קליפורניה, סנטה ברברה ונורת'ווסטרן, המתמחים בניתוח נוזקות.

ליאת הדר שרביט, מנהלת חטיבת ההפצה: "הפתרון של Lastline הוא היחידי בשוק בו יש בדיקה יסודית של שורות הקוד. באמצעות ה-Sandbox של Lastline ניתן להריץ False Exceptions (בעזרת טכנולוגית Multi-Path Execution של חברת Lastline) וריצה על Software Emulated Processor אשר מאפשרת למוצר לפענח פקודות ברמת ה-CPU. אנו מאמינים שתוך זמן קצר מוצר זה יהפוך להיות סטנדרט בתעשייה אצל לקוחות אנטרפרייז".

פיטר רויטרס, מנהל אירופה ב-Lastline: "חתימת ההסכם עם קומסק כמפיץ בישראל, המספק לנו ערך מוסף, היא צעד חשוב בפיתוח והרחבה של רשת הכיסוי שלנו. עם הניסיון המוכח של קומסק אנו בטוחים שנוכל כולנו, בעבודת צוות, לפתח במהירות את הנוכחות של ערוץ ההפצה הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים