תוכן שיווקי

מיטווך זכתה במגן מצוינות על שדרוג הטלפוניה ומוקדי השירות באל על

16/04/2024 10:00
על במת מצטייני המחשוב. מימין: מיכל רוטשטיין – אל על, ניר מיארה  - מיטווך, שי עטיה - מיטווך, עופר אלון - אוויה, איילה טאוזר - אל על, אתי  חרש - אל על, רפי שקולניק - אוויה, אלנה סבירסקי - אל על, תמי פינסי - אל על, חן עמרם - אל על.

מיטווך זכתה במגן המצוינות בתחום מערכות הליבה בתחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים וזאת על פרויקט מקיף לשדרוג מערכות הטלפוניה של אל על וביישום מערכת MITvoice  לניהול מוקדי השירות המותקנים מעל תשתית התקשורת של אוויה (Avaya).

מדובר במערך טלפוניה הכולל כ-2,500 נקודות קצה ולמעלה מ-600 נציגי שירות באתרים השונים של אל על בארץ ובעולם.

במסגרת הפרויקט, שודרגו מערך הטלפוניה ומוקדי השירות שפעלו באל על למערכת Avaya CM (Communication Manager) מתקדמת, הכוללת יישומי SIP, פתרון של אוויה לניהול מוקדים מדגם AACC ויישום מערכת MITvoice לניהול מוקדי השירות שפותחה על ידי מיטווך.

מערכת – MITvoice מאפשרת לחברת אל על להנות מהיתרונות הבאים:

  • ניהול מערכות אוויה תחת ממשק ניהול מרכזי.
  • שיפור בחוויית הלקוח הפנימי והלקוח החיצוני.
  • גמישות תפעולית למוקד- דו"חות וכלי ניהול מתקדמים, המאפשרים לצוות המוקדים של אל על גמישות תפעולית ועבודה עצמאית ללא תלות באנשי מקצוע וקוד.
  • ממשק UI מתקדם ונוח לתפעול תוך תמיכה בעבודה ב- web.
  • בניית מערך דו"חות זמן אמת ובקרה מתקדמים, לרבות מסכי אחמ"ש תצוגת Wallboard.

הפרויקט ארך מספר חודשים במעורבות מספר רב של צוותים מקצועיים מטעם אל על ומיטווך.

לדברי שי עטיה, מנהל חטיבת הענן  במיטווך,  "במסגרת הפרויקט הוחלפו כלל מכלולי מערך הטלפוניה  ומוקדי השירות באל על בטכנולוגיה המתקדמת ביותר המוצעת כיום על ידי אוויה, שמעליהם יושמה פלטפורמת מערכת הניהול המתקדמת  MITvoice מבית מיטווך" .

עוד מציין  עטיה, כי "זכייה זו מצטרפת לפעילות פיתוח ויישום נרחבת שביצעה החטיבה בשנים האחרונות בארגונים מובילים בשוק הישראלי, שהינם לקוחות החטיבה, ובהם: חברות ביטוח, בנקים, ארגונים רפואיים ועוד. בפעילויות אלו נדרשו מחברתנו יכולות אינטגרטיביות ברבדים השונים שבהם מתמחה חטיבת התקשורת שלנו, בהם מערכי טלפוניה מתקדמים, יישום מוקדי שירות רב-ערוציים המשלבים יכולות קול ודיגיטל ותשתיות תקשורת".

 לדברי  אלנה סבירסקי, מנהלת  פרויקטים ב-IT באל על, "שדרגנו את  מערכות הטלפוניה ומוקדי השירות  באל על  לתצורה מתקדמת עם תשתית חזקה, יציבה ושרידה, תוך שילובם במערכות  החברה בצורה מאובטחת ועם יכולות שליטה ובקרה מלאים.  בשל האינטגרציה הנדרשת  למערכות השונות, עסקו בפרויקט לצד המומחים של מיטווך ואוויה  מספר רב של צוותים מקצועיים מטעם אל על,  בהם מומחי תשתיות, אבטחת מידע, תקשורת, וירטואליזציה ועוד. יישום הפרויקט בזמן קצר ובהצלחה מאפשר לחברת אל על לשפר את המענה ללקוחותיה בשגרה ובימי חירום".

רפי שקולניק, מנכ"ל פעילות אוויה ישראל, הודה לכל מי שסייע לסיים את הפרויקט בהצלחה. "אנו גאים  באמינות המערכת,  שהוכיחה עצמה במשך שנים  רבות באל על,  כמו גם ביכולותינו לאפשר לאל על  לשדרג למכלולי המערכת המתקדמים תוך שימור ההשקעה. היכולות הטכנולוגיות המודרניות שמספקות המערכות של אוויה יחד עם יכולות האינטגרציה של מיטווך והצוות הטכני המצוין של אל על הם הגורמים שאפשרו לפרויקט להסתיים בצורה מוצלחת".

אירועים קרובים