תוכן שיווקי
לקראת כנס Arista Cloud Builders Tel Aviv 2022, ה-23 בנובמבר, לאגו, ראשל"צ

אתגר הזיהוי והנראות בנוף האיום הארגוני

26/10/2022 11:36
אריסטה
דינור ווסק, מהנדס מכירות בכיר ב-אקסקלוסיב נטוורקס ישראל.

דינור ווסק, מהנדס מכירות בכיר ב-אקסקלוסיב נטוורקס ישראל. צילום: יח"צ

מאת: דינור ווסק, מהנדס מכירות בכיר ב-אקסקלוסיב נטוורקס ישראל

הטכנולוגיה המתפתחת במהירות, מודל העבודה מרחוק, מגוון סביבות העבודה בענן והגידול בצריכת המידע מאפשרים כניסה לתחומים חדשים, שדרוג יכולות ושיפור תהליכים ארגוניים. מהצד השני, יש חשיפה מתמדת של נקודות החולשה ברשת הארגונית – דבר המנוצל על ידי האקרים וגורמים עויינים לשיבוש תהליכים עסקיים, לפריצות ולגניבת מידע.

איומים מודרניים רבים משתלבים עם פעילויות עסקיות לגיטימיות, דבר המקשה לגלות אותם. פתרונות האבטחה המסורתיים מגבילים את הנראות ומשאירים את הארגון חשוף להתקפות פוטנציאליות.

צוות האבטחה הארגוני צריך לזהות ולראות בזמן אמת את האיום. ארגון שלא לא יכול לראות בזמן אמת כל איום, לזהות כוונות זדוניות או לקבל תובנות כדי להגיב ביעילות, עלול להיות פגיע ביותר להתקפות סייבר.

פתרון ה-NDR של אריסטה

פתרון ה-NDR (ר"ת network detection and response) של אריסטה נטוורקס (Arista Networks)  נועד לחקות את המוח האנושי עם מנועי AI, הוא מזהה כוונות זדוניות ולומד אותן לאורך זמן, מספק לארגון נראות ותובנה רבה יותר לגבי האיומים הקיימים וכיצד להגיב אליהם.

הפתרון חיוני עבור ארגונים המעוניינים לבנות תוכנית אבטחת סייבר כוללת, שהינה אינטגרלית בתוך תשתית התקשורת. הפתרון מאפשר נראות ללא קשר לאיזה מכשיר, אפליקציה או משתמש ניגשים למשאב ארגוני.

פלטפורמת Arista NDR מספקת אבחון רציף עבור מגוון איומים, מעבדת אינספור נקודות של נתונים, מזהה חריגות או איומים, ומגיבה במידת הצורך – הכל תוך שניות. הפתרון הינו היחיד בשוק כיום שמוטמע בתוך מתגי התקשורת הארגוניים, ובכך מאפשר פשטות ניהולית וחוסך צורך ברשתות ניטור ייעודיות.

תועלות לארגון מפתרון Arista NDR

הפתרון מאפשר לצוותי האבטחה הארגוניים: זיהוי של האיומים שאחרים מפספסים; זיהוי והבנה של פעילויות הרשת; מאפשר לצוותי אבטחת המידע הארגוניים להתמקד באיומים הקריטיים ביותר; וקבלת הבנה של כוונת זדון עבור כל ישות בארגון, על ידי סקירת העדויות המצטברות שמתואמות אוטומטית לאורך זמן.

מעבר להתרעות ומינוף הפלטפורמה לחקירה אוטונומית של איומים, הפתרון מאפשר לצוותי האבטחה הארגוניים לזהות את כל שרשרת האירוע על פני ישויות, פרוטוקולים וזמן.

Arista NDR מאפשר בניית אוטומציה של איומים ומודלים מותאמים אישית, המזהים סיכונים ייחודיים ומאפשרים לצוותי הארגון לפתור איומים באופן מהיר.

הבנה של משטח התקיפה

הארגון מקבל תצוגה והבנה ברורה יותר של כל משתמש, מכשיר ואפליקציה – בין אם מנוהלים או לא מנוהלים. הארגון מקבל תצוגה מלאה של משטח התקיפה הפוטנציאלי והנכסים העסקיים הקשורים בסביבה הארגונית וניתן לעקוב אחר כל נכס בזמן שהוא עובר ברשת, תוך זיהוי כוונות זדוניות בין ישויות.

תגובה מהירה ויעילה יותר

הפלטפורמה מאפשרת גישה למידע לגבי הישויות, המהוות את הסיכון העסקי הרב ביותר ומגיבה ביעילות. ניתן לקבל גישה לתשובות מקיפות, תיאוריות וחקירות שנותנות הקשר לאיומים ולפרטי אירועים.

אריסטה נטוורקס מופצת בישראל על ידי אקסקלוסיב נטוורקס (Exclusive Networks) ואתם מוזמנים לבקר אותה כאן.

ב-23 בנובמבר יערך כנס Arista Cloud Builders Tel Aviv 2022, באולם לאגו שבראשון לציון.

לפרטים נוספים והרשמה לכנס – לחצו כאן

אירועים קרובים