אירוע ה-Agile וה-DevOps המרכזי של ישראל

22/04/2019 13:44
ארז טאצ'ר, מנכ"ל אג'ייל ספארקס. צילום: ניב קנטור

בעולם עסקי דינמי ודיגיטלי, המתאפיין בקצב שינויים מהיר ומשבש ובמוטיבציית שיא להביא ללקוח ערך "כאן ועכשיו", כובשות מתודולוגיות ה-Agile וה-DevOps  את הבכורה בארגונים בכל הרמות – סטארט-אפים וארגוני אנטרפרייז כאחד – ככלי אפקטיבי לשיפור יכולות והשגת יעדים עסקיים.

בכנס Agile Israel, שיתקיים זו השנה ה-12 בהובלת קבוצת אנשים ומחשבים ואג'ייל ספארקס, ישתתפו מאות מקצוענים בתחום, לאירוע שיחבר לראשונה את שלושת קודקודי המשולש: Agile, DevOps ו-Lean Startup.

שילוב של שלושת הגישות מהווה הרחבה ושיפור היכולות של הארגון, ומאפשר לו אספקה מתמשכת של ערך ללקוחות ולצרכנים. שילוב זה מודד עצמו ומאמת את הצורך כל הזמן, זאת על מנת להגביר ולדייק את המוצר לצרכים של הלקוח.

בבסיס כל הגישות עומד העיקרון של יצירת ערך על-ידי צוותים מוכווני לקוח, שעובדים במקטעים קטנים וחותרים למגע ישיר עם הלקוח על מנת למצות ולייצר השפעה גדולה יותר.

לדברי ארז טאצ'ר, מנכ"ל אג'ייל ספארקס, "הכנס השנתי מאגד את מיטב המוחות הפועלים בזירת האג'ייל, ומשלב חשיפת מחקרי מקרה מעוררי השראה (Case Studies) של ארגונים בינלאומיים שנרתמו לתהליך.

המפגשים המקצועיים והפאנלים נועדו להעניק לחברות ארגז כלים להיערכות מקצועית וניהולית מיטבית לתחרות בשוק תחרותי, ולהגיב במהירות בהתאם לדרישות שוק משתנות.

אג'ייל ספארקס פועלת מישראל, הודו וארה"ב, ומבצעת פרויקטים בפריסה גלובלית, לרבות באירופה ובאוסטרליה. אנחנו רואים מגמה ברורה לפיה אם בעבר שימשו גישות האג'ייל את חברות ההזנק בשלבים המוקדמים לפעילותן, הרי שבשנים האחרונות ניכרת צמיחה משמעותית באימוץ כלים אג'ילים בקרב ארגונים בכל הרמות, לרבות בארגונים גדולים כמו בנקים, חברות ביטוח וארגונים רגולטוריים", הוא פירט.

בין הדוברים בכנס השנה נכללים נציגים של החברות WeWork, Jolt, JFrog, Intel, Red Hat, Outbrain, LivePerson ועוד רבות נוספות.

יעל גרוהמן-רבינוביץ', שותפה ומאמנת בכירה לאג'ייל באג'יילספארקס. צילום: ניב קנטור

יעל גרוהמן-רבינוביץ', שותפה ומאמנת בכירה לאג'ייל באג'יילספארקס. צילום: ניב קנטור

"האג'ייל הוא כלי שמאפשר לזוז מהר, קדימה ובכיוון הנכון", אומרת יעל גרוהמן-רבינוביץ', שותפה ומאמנת בכירה לאג'ייל באג'ייל ספאקרס. "הגישה האג'ילית מאפשרת להגיב בצורה גמישה ומהירה לשינויים בדרישות, ונשענת על ההנחה כי בעולם העסקי במתכונתו הנוכחית והעתידית, המהיר אוכל את האיטי ולא הגדול את הקטן", היא מסכמת.

https://www.agileisrael.co/

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים