תוכן שיווקי
לקראת Open Cloud Summit ה-27 בנובמבר, האנגר 11, נמל תל אביב

SUSE ומיקרוסופט משיקות את ליבת הלינוקס הארגונית הראשונה שמותאמת ל-Azure

ליבת הלינוקס החדשה אופטימלית לארגונים המשתמשים ב-Azure, תספק ביצועים טובים יותר ותאפשר גמישות והפחתת עלויות

11/11/2018 13:23
דורון אופק, מרצה בכיר לסייבר במכללת האקר יו. צילום: ניב קנטור

SUSE ומיקרוסופט הכריזו על השקת ליבת לינוקס ארגונית המותאמת ל-Azure – שירות הענן של מיקרוסופט. SUSE Linux Enterprise 15, מערכת ההפעלה הארגונית של החברה, תפעל מעתה כברירת מחדל על הליבה החדשה, שמותאמת לדרישות העבודה של Azure.

השילוב של ליבת לינוקס, מערכת ההפעלה של SUSE ושירות הענן של מיקרוסופט יסייע לארגונים להיות גמישים וזריזים יותר. ארגונים שיעשו שימוש בשילוב המשולש צפויים לשפר באופן משמעותי את ביצועי מערכות המחשוב שלהם. כך, בין היתר, הם יחוו שיפור פוטנציאלי של עד 25% במהירות הרשת והפחתה של 23% בזמני ההמתנה מהרגע בו ניתנת הוראה להעברת מידע עד שזו מתחילה; זמני אתחול המערכות יהיו מהירים יותר; ויישארו פחות עקבות לפעולות המחשוב בזיכרון הארגוני. בנוסף, למשתמשים בליבה החדשה תתאפשר גישה מהירה יותר לתכונות Azure המעודכנות ולאלה העתידיות.

הפרויקט הנוכחי הוא חלק מפעילות משותפת ל-SUSE, מיקרוסופט ושותפים אחרים, שנועדה לאחד ולהתאים פתרונות בטכנולוגיית קוד פתוח עבור ארגונים. פתרונות אלה יאפשרו ללקוחות לנהל את המורכבויות השונות בתחום המחשוב הארגוני בהתאם לצרכים החדשים של הארגון, להפחית עלויות ולספק שירותים חדשניים, שמסוגלים להניע שינוי דיגיטלי בארגון באמצעות שיפור יכולות שונות.

12 שנים של שיתוף פעולה

SUSE ומיקרוסופט מציינות 12 שנים של שיתוף פעולה במסגרתו נוצרו עשרות פתרונות טכנולוגיים בקוד פתוח. שיתוף הפעולה בין החברות מאפשר להוביל את הלקוחות לביצועי שיא על מערכות המחשוב הארגוניות והפלטפורמות המשותפות.

דורון אופק, מנהל SUSE ישראל, אמר כי "יותר מעשור ש-SUSE ומיקרוסופט משתפות פעולה בכדי לשכלל ולהמציא מחדש פתרונות קוד פתוח שיאפשרו לארגונים לשדרג את יכולותיהם. הפעילות המשותפת החלה ב-2006, תחילה סביב מערכות ההפעלה לינוקס. מאז שיתוף הפעולה המשיך למגוון פרויקטים, כגון תכניות תמיכה נרחבות ללקוחות לינוקס ארגוניים גדולים (Expanded support), התקנות SQL על מערכות SUSE, הקמה של HPC's בענן ושיתוף פעולה נרחב סביב טכנולוגיות ענן שונות (קוברניטיס ו-Cloud Foundry). בהכרזה הנוכחית, חברו המהנדסים של SUSE ומיקרוסופט על מנת לשפר ביצועים במערכות הלינוקס בסביבת הענן Azure. הכרזה זו תסייע למי שמתכנן להריץ מערכות לינוקס בענן ציבורי וללקוחות שיהיו מעוניינים להקים עננים היברידיים. השיפור יניב עבורם יכולות משודרגות וחיסכון במשאבים".

אדיר רון, מנהל תחום קוד פתוח במיקרוסופט ישראל, ציין כי "אנחנו גאים להרחיב את התמיכה שלנו בפתרונות לינוקס, שמהווה מערכת ההפעלה הפופולרית ביותר בענן ה-Azure, ואף חצתה את כמות המכונות הווירטואליות המריצות את מערכת ההפעלה Windows Server. עבדנו בחודשים האחרונים בצמוד עם SUSE בכדי להבטיח שלקוחות המשתמשים ב-SUSE Linux Enterprise Server יקבלו את הפתרון הענני המיטבי באמצעות Microsoft Azure. הליבה החדשה, שפותחה בהתאמה לתשתיות של Azure, מאפשרת ללקוחות המשותפים גישה ליתרונות רבים הגלומים בענן של מיקרוסופט, דוגמת ביצועי רשת מתקדמים עם SR-IOV והאצת Write Accelerator".

SUSE היא החברה המובילה בעולם בפיתוח ותמיכה במערכות מבוססות לינוקס לסביבות קריטיות ולארגונים, וכן בניהול מערכות המידע ופתרונות האחסון מבוססי הענן. מלבד מערכת ההפעלה שלה, שאופטימלית לשירות הענן של מיקרוסופט, כיום, במרבית הדטה סנטרים של הארגונים בעולם פועלים רכיבים של SUSE – החל משרתי האחסון של EMC, עבור בשרתי VMware ועד לכספומטים של אחת מיצרניות הגדולות בעולם – NCR, ולמערכות הניווט במכוניות של ניסאן. SUSE מקפידה לפתח מוצרי קוד פתוח אמינים, יעילים ובטוחים, המאפשרים לארגונים שליטה וגמישות גדולות מאי פעם בתחום המחשוב הארגוני ואספקת שירותים קריטיים מאובטחים, תוך הפחתת עלויות.

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים