תוכן שיווקי
לקראת כנס אינוקום 23.10

חלל עבודה דיגיטלי ככלי עזר לניהול ה-IT

4 דרכים שבהן סביבת העבודה הדיגיטלית המאובטחת מפשטת את טכנולוגיית המידע

10/10/2018 15:11
ויקי רנצפי,מנהלת אזור מזרח אירופה CITRIX. צילום: יח"צ

תפיסת העבודה משתנה. הדבר שהיה פעם מקום שאליו הולכים אנשים הוא כעת פעילות דינמית ביותר שאנשים מצפים ממנה להיות, גמישה לתפעול כפי שהם. אנשים כבר לא תלויים במכשיר אחד בבניין משרדים אחד כדי לבצע את עבודתם. הם נמצאים בתנועה, עם המכשירים הפרטיים שלהם, כשהם עובדים באופן ובמקום לפי בחירתם.

המשימה ב-IT היא לבנות התנסויות סביב הדרכים שבהם אנשים מעוניינים וצריכים לעבוד בימינו. אך הדבר הזה לא קורה בלי להיתקל באתגרים.

התיאבון של כוח העבודה המודרני לשירותים ידידותיים למשתמש והמבוססים על ענן ממשיך לגדול וניהול המון אפליקציות המפוזרות בכל רחבי הענן ומרכזי הנתונים הוא עניין מסורבל, דבר שמגדיל את סיכוני האבטחה שלך, ומעיק על הפרודוקטיביות.

כל דבר שאנשים צריכים על מנת לבצע את העבודה

חלל עבודה דיגיטלי מאובטח נועד להתמודדות עם המורכבות הזאת בנושאי IT. הדבר מפגיש כל דבר שאנשים צריכים על מנת לבצע את העבודה כולל אפליקציות, מחשבים אישיים, וקבצים במכלול הענן ומרכזי הנתונים והוא מעניק גישה מאובטחת בכל הרשתות והמכשירים.

הנה ארבע דרכים שבהן חלל העבודה הדיגיטלי עוזר לכם לפשט את ניהול ה-IT תוך כדי הענקת חוויה טובה יותר למשתמשים שלכם.
1. אפשרות לסגנונות עבודה ניידים

חלל עבודה דיגיטלי מאובטח מאפשר לעובדים לעבוד באופן שהם רוצים מבלי לסכן את האבטחה. באמצעות חלל העבודה שלהם, המשתמשים יכולים להתחבר לכל האפליקציות, המחשבים, ומרכזי הנתונים שלהם באופן בטיחותי מכל מכשיר, ובכל רשת תקשורת. דבר זה חוסך לכם את הניהול של מכשירים בודדים ובמקום זאת מאפשר לכם לנהל ולנטר כל דבר ממרכז בקרה יחיד.

סביבת עבודה דיגיטלית מאובטחת עוקבת אחר המשתמשים לכל מקום. עם כללי מדיניות הקשריים לקבלת גישה, מחלקת ה IT יכולה לנהל מי מתחבר למה ולקבל תמונה של 360 מעלות על כל הפעילות של המשתמשים.

ניהול מאוחד של סביבת משתמש הקצה

חלל עבודה דיגיטלי כולל גם ניהול מאוחד של סביבת משתמש הקצה, דבר המגדיל את הפרודוקטיביות והיעילות של מחלקת ה IT באוטומציה של מספר היבטים של הניטור והניהול, כגון פירוט אילו פעולות יש לנקוט בתגובה לפעילויות או הפרות שונות. הפעולות יכולות לכלול מחיקה מרחוק של מכשיר, הגדרת מכשיר כחסר התאמה, השבתת מכשיר, או שליחת הודעה למשתמש לתקן בעיה תוך מגבלת זמן נתונה.

2. הוצא את הסיכון מידיהם של המשתמשים שלך

העובד הממוצע משתמש בעבודה באופן אקטיבי ב-36 שירותי ענן לפי הדוח של Skyhigh Cloud Adoption and Risk Report (כולל תשעה שירותי שיתוף פעולה, שישה שירותים לשיתוף קבצים, וחמישה שירותים לשיתוף תכנים). ולא את כולם מחרימים במחלקת IT או אפילו יודעים על קיומם. זוהי אחת הסיבות שבגללן המשתמשים מהווים כיום את המקור הגדול ביותר של הפרות נתונים בארגונים.

חלל עבודה דיגיטלי מאובטח מציע טכנולוגיית שיתוף קבצים מאובטחת וקלה לשימוש המבטלת את הפיתוי מצד העובדים להשתמש בשירותי שיתוף הקבצים האישיים שלהם לצורכי העבודה. המשתמשים יכולים לאחסן, לשתף ולסנכרן נתונים במכלול המכשירים שלהם כך שהם יוכלו לשתף פעולה זה עם זה ועם הלקוחות בקלות רבה.
ונושאי IT נשארים תחת שליטה. תוך שימוש באנליטיקס במעגל סגור לצורכי מעקב אחר התנהגות המשתמש, באפשרותכם ליישם פרוטוקולי אבטחה באופן אוטומטי, כגון חסימת אפשרות הגישה לקבצים רגישים.

3. אפשרות גישה קלה למידע בכל מקום שבו יהיה

קרוב לוודאי שיש לכם מידע המפוזר בכל מרחבי הכוננים הקשיחים, העננים השונים, כונני הרשת, חיבורי ענן אישיים, ופתרונות אחרים דוגמת OneDrive או Documentum. לא זו בלבד שזהו הסיוט של מנהלים, אלא שגם המשתמשים חייבים לנוע הלוך ושוב בין מספר מיקומים על מנת למצוא ולשתף קבצים. חלל עבודה דיגיטלי מפשט את אפשרות הגישה לקבצים, הוא יוצר סנכרון מעולה בין כל האפליקציות, המכשירים, ספקי הענן, שרתי החברות, ומערכות לניהול תכנים שכבר פועלים.

בנוסף, צרכי ודרישות אחסון נתונים משתנים לפי הסוגים השונים של הארגונים ותחומי ההתמחות. ייתכן שתצטרכו לאחסן את הנתונים שלכם באתרים שלכם מטעמי רגולציה, או ייתכן שתהיו מעוניינים להשתמש רק בענן או אפילו בגישה היברידית. עם חלל עבודה דיגיטלי, זה כבר לא משנה – ניתן לקבל גישה למידע שלכם בכל מקום שבו הוא נמצא באמצעות מרכז שליטה אחד.

4. מיזוג אפשרויות גישה בכניסה אחת למערכת

חלל עבודה דיגיטלי מקבץ יחדיו אפליקציות, נתונים, שירותים, ומכשירים בכל מרחבי הענן ומרכזי הנתונים. פירוש הדבר הוא שיותר לא תצטרכו לנהל מספר ספקים עם מספר פרוטוקולי אבטחה – והמשתמשים לא יצטרכו לזכור המון סיסמאות ושמות משתמש. כל שעליהם לעשות הוא להיכנס למערכת פעם אחת ולקבל אפשרות גישה לכל דבר הנחוץ להם.

על חלל העבודה שלכם לאחד את כל הדברים כאשר ניהול כל הדברים הוא דבר פשוט, אנשים מקבלים את החוויה שהם צריכים. חלל עבודה דיגיטלי מאובטח של חברת Citrix מתוכנן להגדלת הניראות ולפישוט הניהול של כל האפליקציות, המחשבים האישיים, הנתונים והמכשירים, תוך כדי הענקת חוויה מאוחדת הנחוצה לעובדים על מנת להיות פרודוקטיביים.

צילום: יח"צ סיטריקס

צילום: יח"צ סיטריקס

אינוקום מקבוצת אמן הינה נציגתה של CITRIX בישראל. לפרטים נוספים בקרו אותנו בכנס השנתי של אינוקום .

הכותבת היא מנהלת אזור מזרח אירופה CITRIX.

לפרטים והרשמה לכנס לחצו כאן

אירועים קרובים