תוכן שיווקי
לקראת אירוע The Path to Intelligent Innovation של היטאצ'י ונטרה, 26 ביולי, משרדי החברה, רחוב משכית 26, הרצליה

אחסון אובייקטים – לא מה שחשבתם: היטאצ'י ונטרה מזמינה אתכם ליום עיון

האירוע יתקיים במשרדי היטאצ'י ונטרה בהרצליה, בהשתתפות איתן יהודה, ארכיטקט ראשי, והצוות המקומי

27/06/2018 12:32
צוות היטאצ'י ונטרה ישראל. מימין: איתי דרורי, מומחה וארכיטקט פתרונות; שניר פולק, מומחה פתרונות תוכן; איתן יהודה, ארכיטקט ראשי; ואורי טובול, מומחה פתרונות ענן. צילום: יח"צ

היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברה בת בבעלות התאגיד היטאצ'י (Hitachi), תקיים ב-26 ביולי יום עיון בנושא אחסון אובייקטים, תחת הכותרת The Path to Intelligent Innovation, בהשתתפות איתן יהודה, ארכיטקט ראשי בחברה, וצוות הסניף הישראלי.

האירוע יתמקד בפתרונות החדשניים של היטאצ'י ונטרה ובפרט ביכולות החדשות של מערכת אחסון האובייקטים של החברה. הנושאים שיוצגו על ידי מומחי הצוות המקומי הם: פתרון תשתיתי לעמידה בדרישות הרגולציה לתחומי הפיננסים, הביטוח, הבריאות ועוד; פתרון תשתיתי למניעת פגיעה, מחיקה או נזק למידע הארגוני עקב מתקפה של תוכנת כופר; ופלטפורמה חכמה וגמישה, שיודעת לחפש, להכין ולהעשיר את המידע מכל מקום בו הוא נמצא.

יהודה אמר כי "בעולם הטכנולוגי שלנו, המשתנה ומתפתח ללא הרף, חשוב להבין בפני אילו סיכונים ניצבים חברות וארגונים. היטאצ'י מובילה מזה שנים רבות את תחומי ה-IT וה-OT, ומספקת פתרונות חדשניים, שנועדו לענות על כל צרכי הלקוחות שלה. אני מזמין אתכם להגיע ליום העיון שלנו ולקבל סקירה מקיפה אודות הפתרונות החדשניים של היטאצ'י, שיסייעו לארגון שלכם להתמודד בהצלחה עם האתגרים והסיכונים הקיימים בעולם הדיגיטלי כיום".

האירוע יתקיים ביום חמישי, ה-26 ביולי, בין השעות 09:00 ל-15:00, במשרדי היטאצ'י ונטרה ברחוב משכית 26, הרצליה.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים