תוכן שיווקי
לקראת הכנס השנתי של Dell-EMC, ב-18 ביוני, גני התערוכה, ביתן 2, תל אביב

מלם תים ו-Dell EMC – שותפות טיטניום מקצה לקצה

12/06/2018 12:49
מלם תים

Dell-EMC העניקה לקבוצת מלם תים את התואר הגבוה ביותר הקיים, שאותו נושאות מספר מצומצם ביותר של חברות בעולם – שותף טיטניום. זאת, לאחר שנים רבות של שותפות אסטרטגית הדוקה, שהניבה ועדיין מניבה מספר רב של פרויקטים משותפים במגוון רחב של תחומים, ולאור גידול בהכנסות וכניסה לפלחי שוק חדשים. הדבר נעשה בעזרת מספר רב של מומחים מוסמכים בקבוצת מלם תים.

לדברי חררדו רודניק, ארכיטקט ראשי ומנהל מחלקת פתרונות וטכנולוגיות במלם תים, "אנחנו, כקבוצה, מטפלים בפרויקטים מקצה לקצה ומסוגלים להעניק ללקוח ראייה כוללת, ולא רק להתמקד בתחום ספציפי. עובדה זו, בשילוב המובילות הטכנולוגית של Dell-EMC בתחומים רבים ומגוונים, התואמים את תחומי המומחיות של מלם תים, מאפשרת לנו לעבוד יחד בשיתוף פעולה פורה במיוחד, תוך אינטגרציה מלאה, ולמנף את היכולות שיש לנו בקבוצה".

Hyper Converged – התחום החדש, שמשנה את תפיסת השרתים והאחסון

תחום חדש שנכנס באחרונה לשוק הוא ה-Hyper Converged Systems (מערכת IT המשולבת באופן הדוק ועמוק), שמשנה לחלוטין את תפיסת השרתים והאחסון בארגון. מדובר בפתרון בעולמות מוגדר התוכנה (Software Defined), המבוסס על ארכיטקטורת Scale-out, שמאפשרת לגדול הן בנפח והן בביצועים על ידי הוספת דיסקים ושרתים. התפיסה החדשה מביאה איתה יכולת להחצין את הדיסקים שמותקנים על השרתים עבור כל המערכות, כך שהם הופכים למשותפים עבור כל השרתים, עם שרידות ויתירות.

"האסטרטגיות של Dell EMC מאפשרות לנו לבנות פתרונות ענן מבוססים VMware – חברת בת של דל (Dell). זהו נדבך נוסף במחויבות שלנו לשותפות בין החברות", הוסיף רודניק.

חררדו רודניק, ארכיטקט ראשי ומנהל מחלקת פתרונות וטכנולוגיות במלם תים. צילום: יח"צ

חררדו רודניק, ארכיטקט ראשי ומנהל מחלקת פתרונות וטכנולוגיות במלם תים. צילום: יח"צ

עוד הוא אמר כי "בתחום ה-Hyper Converged, אנחנו מספקים פתרונות של Dell-EMC בעולם המערכות המשולבות, המותאמות ללקוח. אחת מהן היא VxRAIL, שמפשטת את הפריסה של הסביבות הווירטואליות באופן אוטומטי ומקנה יתרונות נוספים, כמו שירות לכל הפתרון ושדרוגים שנבדקו לכלל המכלול. מערכת נוספת היא VxRACK – תשתית המתאימה לארגונים גדולים עם כמות ארונות שרתים, תקשורת מבוססת NSX ואחסון מבוסס VSAN, שכולל מערך SDDC שלם מבוסס Cloud Foundation של VMware. בנוסף, אנחנו מספקים פתרונות מותאמי לקוח, דוגמת VSAN ReadyNodes, כולל מגוון אפשרויות, ביניהן שרתים מסוג Dell PowerEdge FX2".

מלם תים ו-Dell-EMC מובילות שינוי בתהליכים ארגוניים

אחת החוזקות של מלם תים, המובילה ב-Big Data ובאנליטיקה, היא בתחומי הרפואה וההדמיות בבתי החולים, לרבות מערכות PACS.

רודניק הסביר ש-"אנחנו עדים למגמה בארגונים, שעוברים שינוי תהליכים לקראת אוטומציה ובניית עננים בתוך מרכזי המחשוב ובדטה סנטר שלהם. זה בא לידי ביטוי בתחומים שונים, תוך כדי ייעול תהליכים, זריזות תפעולית והורדת עלויות".

"Dell-EMC היא חברה שמסתכלת על המיצוב מקצה לקצה", ציין, "כך שאנחנו מדברים גם על תחנות, ניידים ומרכזי המחשוב, ופועלים בכל התחומים".

"שיתוף הפעולה מגיע גם לתחום ההנדסה", הוסיף רודניק, "עם חטיבת תים קאד של מלם תים, נציגתה של אוטודסק (Autodesk) בישראל. מאחר שכל חברות ההנדסה בארץ משתמשות בתחנות עבודה חזקות, יש כאן כר נרחב לשיתוף פעולה פורה, שכולל עוצמת מחשוב, יכולות עיבוד גרפיות עם כרטיסים גרפיים מהשורה הראשונה, הצגת תלת מימד ועוד".

"בעולמות האחסון, יצאנו למסע ביחד עם EMC בתחילת הדרך, ולאחר המיזוג עם דל (Dell), אנחנו ממשיכים להעניק פתרונות עם המוצרים המובילים של החברה, לרבות VMAX בעולמות ה-High End, וכן XtremIO בעולמות הפלאש, מערכות Unity ב-Midrange ו-Compellent, לטובת Big Data מערכות Isilon, וכן ECS וגם בתחום הגיבויים, עם פתרונות מבוססים דטה דומיין (Data Domain)".

"תחום פיתוח התוכנה משתנה מקצה לקצה בשנים האחרונות, עם שיטות פיתוח מבוססות DevOps וכתוצאה מכך, אנחנו רואים יותר ויותר לקוחות שעוברים לקונטיינרים מבוססי דוקר ומנוהלים באמצעות קוברנטיס. גם כאן קיים שיתוף פעולה מאוד רחב בין פיבוטל (Pivotal), חברה בת של דל, וקבוצת מלם תים, להטמעת פתרונות מבוססי PKS (ר"ת Pivotal Container Services) – פלטפורמה שנותנת פתרון מקצה לקצה לעולם הקונטיינרים".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים