תוכן שיווקי
לקראת אירוע Documentum is Growing with OpenText, ב-31 במאי, מלון הרודס, הרצליה

NessPRO תציג את פתרונות ניהול המידע של OpenText ל-Office 365

27/05/2018 13:29
NessPRO

בכנס Documentum is Growing with OpenText, שתקיים NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, ביום ה' הקרוב, 31 במאי, במלון הרודס בהרצליה, היא תציג את פתרונות ניהול המידע הארגוני (EIM) של OpenText ל-Office 365 של מיקרוסופט (Microsoft). פתרונות אלה מסייעים לארגונים לתמוך ביוזמות הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם, תוך עמידה בדרישות התאימות והניהול של המידע ב-Productivity cloud של מיקרוסופט.

באמצעות פתרונות ה-EIM של OpenText ניתן לנהל ולארכב את הכמות הגדלה והולכת של תכנים ממקורות שונים – הן כאלה שקשורים למיקרוסופט והן מקורות אחרים, וכן להפחית בצורה משמעותית עלויות אחסון וניהול שוטפות. יתרה מזו, ניתן ליישם סביבות ענן פרטי, ציבורי והיברידי, על מנת לספק מידע עסקי, היכן וכל אימת שהוא נחוץ. באמצעות OpenText, הופך Office 365 לחלק אינטגרלי של האפליקציות והתהליכים העסקיים.

שילוב העוצמה של פתרונות ה-EIM של OpenText עם ה-Productivity cloud של מיקרוסופט מאפשר לחברות יכולות לתמוך באסטרטגיית הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהן, ליישם אסטרטגיית שליטה כלל ארגונית במידע, להפחית עלויות בצורה משמעותית ולשפר את הפרודוקטיביות של משתמשי הקצה. בנוסף לכך, שילוב זה מסייע למעבר לענן פרטי וציבורי, ומבטיח תאימות ל-Office 365, Microsoft SharePoint Online ו-Exchange Online.

"למיקרוסופט ול-OpenText שיתוף פעולה ארוך טווח, המסייע למשתמשים להפחית עלויות, להגביר את הפרודוקטיביות, להאיץ את החדשנות, לשפר את הזריזות והגמישות (אג'יליות) העסקית ולהבטיח עמידה בתקנות הרגולטוריות", אמרה רחלי שריקי, מנהלת מוצר דוקומנטום ב-NessPRO.

הפתרונות של OpenText

OpenText מספקת פתרונות בשלושה תחומים עיקריים:

  • OpenText Email management for Microsoft Exchange Online.
  • OpenText Application Governance & Archiving ל-Microsoft SharePoint Online.
  • מוצרים לפרודוקטיביות המשתלבים ותומכים באפליקציות Microsoft Office ו-Office Professional Plus.

OpenText Email Management ל-Microsoft Exchange Online מיועד לסייע לחברות לזהות ו-”ללכוד” רק את הודעות הדואר האלקטרוני שהן שימושיות או חשובות לשמירה. הדבר מאפשר, בין השאר, סיווג אינטראקטיבי של דואר אלקטרוני עבור משתמשי הקצה העובדים עם Office 365. כמו כן, מאפשר המוצר הרשאות לאימיילים ב-AGA (ר"ת Exchange Online. OpenText Application Governance & Archiving.

ה-AGA ל-Microsoft SharePoint מספק ניהול מקצה לקצה של אתרי, רשימות ומסמכי SharePoint בכל רחבי הארגון. ארגונים יכולים באמצעות הפתרון לשפר את הניהול של SharePoint ולאכוף מדיניות של תאימות וארכיונים, גישה פתוחה לכל התוכן הארגוני והפחתת עלויות הניהול והאחסון השוטפות. המוצר נועד לקדם את הפרודוקטיביות של עובדים ושל תהליכים, ןמאפשר ניהול מחזור חיים ושליטה מלאים בתוכן SharePoint באמצעות סיווג שקוף וניהול מידע תוך תמיכה בפרטיות, אבטחת מידע ואיתור.

OpenText Enterprise Connect הוא ממשק משתמש מהפכני, המיועד להעצים את עובדי המידע בעת גישה ואינטראקציה עם Office, מוצרים כגון Microsoft Outlook, ממשקים מבוססי דפדפן ו-Office 365.

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים