תוכן שיווקי
לקראת כנס ניהול תוכן ללקוחות NessPRO, יום ה', 31 במאי, מלון הרודס, הרצליה

הדור הבא של ניהול התוכן – Documentum+OpenText

22/05/2018 11:19
דגנית לוי, מנהלת מחלקת פתרונות עסקיים ב-NessPRO. צילום: ניב קנטור

מאת: הילל יוסף

"ארגונים נדרשים לפתרונות ניהול תוכן שמשתפים מידע בין המשתמשים הפנימיים בארגון לגורמים חיצוניים. זאת, תוך מימוש המגמה של שינוע כלל הנתונים בקלות, על מנת להקל על העובדים", כך אמרה דגנית לוי, מנהלת מחלקת פתרונות עסקיים ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

לוי אמרה את הדברים לקראת כנס ניהול התוכן שאותו עורכת NessPRO ללקוחותיה הארגוניים. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ה', 31 במאי, במלון הרודס באזור התעשייה הרצליה. הוא יישא את הכותרת Documentum is growing with OpenText.

לדברי לוי, "המטרה היא להקל על העובדים הצורכים את התוכן ו-'לזרום' עימם. יש להעניק להם פלטפורמה שיתופית, שעונה על המגמות הטכנולוגיות בתחום שיתוף המסמכים והתמונות – ושמירתם בענן. על זה יש לתת פתרון לניהול שלהם, כדי שתהיה בקרה: מי הוסיף אילו נתונים באיזה מסמך? כמה גרסאות היו למסמך? מה מחזור החיים שלו? ומהן רמות ההרשאות שצריכות להיות למי שניגש אליו? יש לערוך מעקב כולל על כלל השינויים שבוצעו, תוך מתן מעטפת אבטחה. בנוסף, יש לאפשר לקבל את העבודה על פלטפורמה שיתופית זו עבור העובדים במובייל".

היא הזכירה כי "Opentext רכשה את חטיבת התוכן הארגוני של EMC, כולל פתרון ניהול המידע הארגוני Documentum, בספטמבר 2016, תמורת 1.62 מיליארד דולר".

"Opentext", ציינה לוי, "ממשיכה להשקיע ב-Documentum. בכנס נשיק את אפליקציית המובייל של D2, ממשק המשתמש החדשני של Documentum. ניתן להוריד אותו בחנויות האפליקציות של אפל (Apple) וגוגל (Google). הוא מאפשר לעובדים לגשת למסמכים, לעיין בהם ולאשר אותם".

פלטפורמת OpenText Core

"NessPRO היא נציגת Documentum בישראל זה 15 שנים", הוסיפה לוי. היא ציינה ש-"עוד נציג בכנס את פלטפורמת OpenText Core, המספקת יכולת לשיתופיות של מסמכים במקום ציבורי – בענן שלה. הפלטפורמה מספקת את האפשרות להמשיך ולנהל את כלל המסמכים באופן היברידי, לרבות היבטי ההרשאות, ניהול המסמך, הניהול והמעקב אחרי הגרסאות והטיפול בהיבטי אבטחת המידע. מבחינת חוויית המשתמש, העובדים חושבים – ומרגישים – שגם כשהגיע מסמך מבחוץ, הוא כאילו חלק מפלטפורמת Documentum. מדובר בחוויה אינטואיטיבית, ידידותית למשתמש – ומאובטחת. כך, הלקוח מקבל את כל מוצרי אבטחת המידע ש-Opentext פיתחה, לצד 80 מחברים (קונקטורים) למערכות הליבה הארגוניות, דוגמת ERP ו-CRM, וכן חיבוריות למערכות ניהול התוכן המובילות בשוק".

"ייחודיותה של הפלטפורמה", הסבירה לוי, "הוא בהיותה הפתרון היחידי שהוא היברידי – שמטפל במסמכים שנמצאים גם בחצר הלקוח, ללקוחות הפנימיים של הארגון, וגם בענן השיתופי של Opentext. יכולת זו מאפשרת עבודה בסביבת מסמכים היברידית ובאינטגרציה בין כלל המסמכים".

היא ציינה כי "יש התעניינות מאוד גדולה בפתרון בקרב ארגונים בשוק המקומי. יש צמא לפתרונות ניהול תוכן מתקדמים. אנחנו צופים שכבר במחצית השנייה השנה יחלו מכירות של הפתרונות החדשים, והן תגדלנה במהלך השנה הבאה. NessPRO רואה ב-Opentext שותף אסטרטגי לפתרונות ניהול התוכן בעידן החדש".

"Opentext", סיכמה לוי, "מרחיבה את יכולות ניהול התוכן של Documentum. היא מספקת לכלל המשתמשים, הפנימיים והחיצוניים לארגון, פלטפורמה לשיתוף מסמכים מאובטחת וידידותית למשתמש, על גבי הענן שלה".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים