עיריית נס ציונה עברה למרכזייה של אוויה תמורת מאות אלפי שקלים

המערכת כוללת ניהול וניתוב שיחות קוליות, יישומי מובייל ואבטחת מידע ● העירייה הטמיעה שתי מרכזיות, כך שאם אחת נופלת - השנייה מגבה אותה באופן אוטומטי

רפי שקולניק, מנכ"ל אוויה ישראל.

עיריית נס ציונה השלימה באחרונה פרויקט מעבר למרכזיית Avaya IP Office. העירייה בחרה בפתרון של אוויה ובבזק בינלאומי, שהטמיעה אותו, בתום מכרז. הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה והיקף העסקה נאמד במאות אלפי שקלים.

Avaya IP Office, או, בקיצור, Avaya IPO, היא פלטפורמה ליישומיי תקשורת אחודה, כולל אינטגרציה עם מערכות המחשוב הארגוניות, כמו אאוטלוק, CRM, סופטפון, מערכת ניהול וניתוב שיחות קוליות, וכן יישומי מובייל, לטובת משתמשים מרוחקים. בנוסף, המערכת תומכת בסטנדרטים עדכניים לאבטחת מידע, על מנת להבטיח מענה שלם ולבלום מתקפות אפשריות.

במסגרת הפרויקט הותקנו בעירייה שתי מרכזיות להשגת שרידות מלאה, כאשר שתיהן הוקמו באתרים שונים וחוברו בקו תקשורת מהיר, כך שאם מרכזייה אחת נופלת, המרכזייה השנייה מגבה אותה באופן אוטומטי.

הפתרון של אוויה משמש כ-300 שלוחות בעיריית נס ציונה, עם אופציית הרחבה לעד 3,000 שלוחות.

"אנחנו חווים בכל יום את השינוי"

בני קשת, מנמ"ר עיריית נס ציונה, אמר כי "אנחנו חווים בכל יום את השינוי הגדול בזכות הפרויקט. לאחר שבחנו אופציות נוספות במכרז, הגענו למסקנה שאוויה היא בעלת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, עם יכולות ועלות כלכלית טובה לטווח הארוך, ובחרנו בבזק בינלאומי כאינטגרטור להקים את מערך התקשורת החדש, שכולל גם שרידות מלאה".

רפי שקולניק, מנכ"ל אוויה ישראל, "בזכות היכולות הטכנולוגיות החדשניות שהיא קיבלה בפרויקט, עיריית נס ציונה זוכה כעת לעבוד בסטנדרט שמתאים לעירייה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים