סקר: משתמשי ה-iPad מעדיפים בידור על פני עבודה

גלישה ובידור מהווים כ-40% מהפעילות שמבצעים המשתמשים בטאבלט הפופולרי של אפל, בהשוואה ל-13% שמשתמשים במכשיר בעיקר לשימושים עסקיים - כך על פי סקר שערכה חברת המחקר CIRP ● השימושים הפופולריים ביותר במכשיר הם גלישה, משחקים ובידור, לרבות צפייה בסרטים, תמונות והאזנה למוזיקה ● עוד עולה מהסקר, כי רק 4% משתמשים ביישומים בדרך קבע

הטאבלט הפופולרי ביותר בשוק, ה-iPad של אפל (Apple), משמש בעיקר למטרות בידור – כך עולה מסקר שערכה CIRP. כך, השימושים העיקריים במכשיר הם גלישה באינטרנט, משחקים ובידור, לרבות צפייה בסרטים, תמונות והאזנה למוזיקה. יצוין, כי אינטרנט ובידור מהווים כ-40% מסך כל הפעילות שנעשית במכשירי ה-iPad. מנגד, בקרב משתמשי הדור הנוכחי של מכשירי ה-iPad, ישנה עלייה קלה בשימוש בו לצורך גלישה וקריאת דואר אלקטרוני.

רק 13% מהנשאלים בסקר השיבו, כי הם משתמשים במכשיר בעיקר לשימושים עסקיים. זאת, כאשר בקרב רוכשי הטאבלט החדש בסדרה, ה-New iPad, ישנה עליה קלה ל-16%.

עורכי הסקר מציינים, כי אנו עדים למגמה מסוימת המתרחשת בענף. "מבין אלו שרוכשים את ה-iPad עם תוספת זיכרון ושטח אחסון, השימוש לצרכים זולת גלישה רווח יותר. כמו כן, אין הבדל בשימושים בין טאבלטים שמצוידים ברכיב WiFi בלבד לבין אלו שמצוידים גם או רק ברכיב סלולרי מדור שלישי או רביעי", נכתב בדו"ח.

הפתעה נוספת היא השימוש ביישומים שאינם משחקים. כך, למרות גודלה של חנות היישומים של אפל עבור מכשירי ה-iPad וה-iPhone, ובתוך כך המגוון הרחב של יישומים עסקיים ואחרים שמיועדים להתנהלות שוטפת – רק 4% מבין הנשאלים אמרו, כי הם משתמשים ביישומים בדרך קבע. המדובר באכזבה עבור אפל, שכן השימוש החלש ביותר, להוציא את היישומים, הוא רכישות באמצעות המכשיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים