מתוך עשרת הסמארטפונים המובילים בעולם – חמישה הם דגמי iPhone

חברת המחקרים אומדיה פרסמה השבוע דו"ח על עשרת הסמארטפונים המובילים במחצית הראשונה של 2023, שעולה ממנו גם, כי מכשירי האנדרואיד הפופולריים ביותר הם דווקא דגמים מוזלים

הכי פופולרי בעולם. iPhone 14 Pro Max.

אומרים שלשמור על מקום בצמרת קשה יותר מאשר להגיע לצמרת, ואת זאת בדיוק מצליח לעשות ה-iPhone של אפל, שחמישה דגמים שלו תופסים חמישה מקומות בעשרת הסמארטפונים המובילים בעולם, כשארבעה מהם תופסים את ארבעת המקומות הראשונים ברשימה. חמשת הסמארטפונים האחרים הם מכשירי Galaxy של סמסונג – רובם דגמים זולים. בתקופה המקבילה בשנה שעברה, סמסונג ושיאומי היוו שישה מ-10 הדגמים המובילים, עם שני מכשירי Redmi בנוסף למכשירים זולים של סמסונג ולדגם הפרימיום Galaxy S22 Ultra.

לפי חברת המחקרים אומדיה (Omdia), שפרסמה השבוע דו"ח על עשרת הסמארטפונים המובילים במחצית הראשונה של 2023, ה-iPhone 14 Pro Max תופס את המקום הראשון, עם 26.5 מיליון יחידות, ואחריו ה-iPhone 14 Pro עם 21 מיליון, ו-iPhone 14 ו-iPhone 13 במקום השלישי והרביעי, עם 16.5 ו-15.5 מיליון יחידות, בהתאמה.

רק במקום החמישי נכנס לרשימה מכשיר אנדרואיד, ולא מכשיר פרימיום דווקא, אלא ה- Galaxy A14 של סמסונג, עם 12.4 מיליון יחידות, ואחריו מכשיר הפרימיום Galaxy S23 Ultra של סמסונג, עם 9.6 מיליון יחידות. במקומות 7-9 גם כן מכשירי סמסונג: ה- Galaxy A14 5G עם 9 מיליון יחידות, ה-Galaxy A54 5G עם 8.8 מיליון יחידות וה- Galaxy A34 5G עם 7.1 מיליון יחידות. את הרשימה סוגר שוב iPhone, דגם ה-11, עם 6.9 יחידות.

מהרשימה שלעיל בולט דפוס ברור: הטלפונים הפופולריים ביותר של אנדרואיד הם דגמים זולים יותר ולא מכשירי פרימיום. בעוד אפל מובילה עם מכשירי פרימיום, אנדרואיד ניצבת ברשימה עם מכשיר פרימיום יחיד מתוך העשרה המובילים, וגם זאת. תוך שהיא מציגה, לפי חברת המחקרים, אפילו ירידה ב-Galaxy S23 Ultra של 200,000 יחידות בהשוואה ל-S22 Ultra בתקופה המקבילה אשתקד, ול-Galaxy A14 חסרים כמעט חצי מיליון לעומת ה-Galaxy A13.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אבי

    עצוב. לא מפורטת המתריקה אבל נראה מבוסס על כמות יחידות, בשימוש? לא סביר. נקנו השנה? סביר, אבל מי יקנה iPhone 13 כשיש ?15 בכל מקרה, כשמתחשבים בתבנית החלפת מכשירים בין אנדרואיד לאפל, כלומר החלפה כל שנה למול החלפה כל כ3 שנים, התמונה משתנה. ואז, קשה לי להבין מדד של מה זה?

  2. יוסי

    יש לי אייפון 11. בגיל 70 זה ממש מצוין מ

  3. מייקי

    אפל הצליחה למתג את מוצרים שלה כיוקרתיים ויקרים. אפילו סמרטוט לניקוי מסך עולה אצלם 20 דולר. זו תופעה שצריכה להיחקר. אנשים קונים מוצרי אפל, וככל שהם משלמים יותר, הם מרגישים יותר טוב. באנדרואיד, כפי שמראה הכתבה, המצב הפוך. אנשים בודקים תמורה יחסית למחיר.

אירועים קרובים