הדור השלישי של דגם ה-iPhone SE – מתקרב לייצור המוני

לפי דיווחים שונים, הדגם החדש ייכנס בקרוב לשלב הייצור הניסיוני, שהוא השלב שלפני הייצור ההמוני, מה שמעיד על כך כי הגעתו לשוק של המכשיר החדש הולכת ומתקרבת, כשהצפי הוא סוף מרס 2022

צפוי במרס 2022. iPhone SE.

לפי דיווחים שונים, שלב הייצור הניסיוני של הדור השלישי של דגם ה-iPhone SE המוזל של אפל עומד להתחיל בקרוב, והספקיות השונות בשרשרת הייצור מכינות את עצמן לשלב לייצור ההמוני של המכשיר, לקראת השקתו הצפויה בתחילת 2020.

שלב הייצור הניסיוני הוא השלב שלפני הייצור ההמוני, ותחילתו הקרבה מעידה על כך שיציאתו לשוק של המכשיר החדש הולכת ומתקרבת, כשהצפי הוא סוף מרס 2022.

דגם ה-SE החדש צפוי להיות דומה למדי לקודמיו, ולפי הדיווחים יכלול כפתור בית פיזי, שיכלול גם קורא טביעת אצבע. המסך יישאר בגודל 4.7 אינץ', אבל המעבד שלו ישודרג למעבד A15 המאפשר שיפורים ביכולות הצילום.

רבים ממשתמשי ה-iPhone עדיין מעדיפים את הגודל הקומפקטי שלו, וסביר להניח שכאשר אפל תפסיק את ייצור מכשירי ה-iPhone‌ mini בעל מסך ה-5.4 אינץ', כנראה כבר השנה, ימלא דגם ה-SE חלק חשוב בקו המכשירים של החברה. מחירו עמד בהשקה האחרונה על החל מ-399 דולר, וצפוי כי גם הדגם החדש ישמור על רמת מחיר זו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים